Πρωτοβουλία του IAB Hellas για τη διαφημιστική ενίσχυση των ψηφιακών μέσων
NewsroomΓια την πρωτοβουλία του IAB Hellas σε σχέση με τη διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα μίλησε ο πρόεδρος του οργανισμού, Σπύρος Παπαγεωργίου. Στη συνέντευξη που παραχώρησε μέσω Skype, τονίζει ότι αυτήν τη δύσκολη περίοδο του νέου κορονοϊού βρίσκονται σε δύσκολη θέση τα ψηφιακά μέσα: «Με την πρωτοβουλία μας, προσπαθούμε να αντιστρέψουμε μία δυναμική που εμφανίστηκε, δηλαδή να μειώνονται τα διαφημιστικά κονδύλια προς τα ψηφιακά μέσα και από την άλλη τα ειδησεογραφικά sites να αποτελούν τη βασική πηγή αξιόπιστης ενημέρωσης σε μία τέτοια δύσκολη περίοδο».
Όπως είπε ο κ. Παπαγεωργίου «αποφασίσαμε να κάνουμε επικοινωνιακές ενέργειες σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, προκειμένου να προτρέψουμε τα brands να προτιμήσουν τα ελληνικά online μέσα γιατί με αυτόν τον τρόπο θα διπλασιαζόταν η αποδοτικότητα της επένδυσής τους. Και θα επικοινωνούσαν αλλά και θα ενίσχυαν αυτόν τον τόσο σημαντικό κλάδο της ελληνικής κοινωνίας».
Δείτε εδώ ολόκληρη τη συνέντευξη
- «Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα λόγω ανέμων
- Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου - Υποδυόταν τη μητέρα του Παναγιωτάκη σε δημοσιογράφο
- Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
- Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;