Γάντια και καθαριστικά συνεχίζουν να αγοράζουν οι καταναλωτές
NewsroomΑύξηση 12,6% παρουσίασε κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ οι ταχυκίνητοι κωδικοί (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%.
- Στο μικροσκόπιο η έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Σημειώσεις για βόμβες και δομή της οργάνωσης στα χέρια της ΕΛΑΣ - Τι θα ακολουθούσε
- «Δεν θα υπάρξει νικητής»: Η εκτίμηση Ζεμενίδη για τις εκλογές των ΗΠΑ - Ο ρόλος του τοξικού κλίματος
- Καραμπόλα στην Αθηνών-Λαμίας: ΙΧ προσέκρουσαν σε τρέιλερ που αποκολλήθηκε από όχημα
- Γυναίκα στη Βαλένθια έμεινε ζωντανή τρεις μέρες στο αυτοκίνητό της - Η συγκλονιστική διάσωση