Γάντια και καθαριστικά συνεχίζουν να αγοράζουν οι καταναλωτές
NewsroomΑύξηση 12,6% παρουσίασε κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ οι ταχυκίνητοι κωδικοί (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%.
- Κακοκαιρία διαρκείας τις ημέρες των Χριστουγέννων: Πού χτυπούν τα φαινόμενα τις επόμενες ώρες - Οι περιοχές που θα ντυθούν στα «λευκά»
- Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Σε επιφυλακή οι Αρχές στην Αθήνα - Τα έκτακτα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται
- ΕΦΕΤ: Συμβουλές και οδηγίες στους καταναλωτές για ασφαλή εορταστικά γεύματα
- Χρήστος Μάστορας: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια, το λάθος στην ελληνική ταυτότητα και οι αναμνήσεις με τη γιαγιά του