Σταδιακή επαναφορά της κίνησης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Μαρία ΛιλιοπούλουΑργούς αλλά θετικούς ρυθμούς καταγράφει στην εξέλιξη της επιβατικής κίνησης το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» τις τελευταίες ημέρες και μετά την επανεκκίνηση περισσότερων διεθνών πτήσεων από την περασμένη Δευτέρα.
Οπως επεσήμανε η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδόπουλου, στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου για την επανέναρξη των πτήσεων της Cyprus Airways, από την Αθήνα προς τη Λάρνακα, ενώ έως την περασμένη Κυριακή, 14 Ιουνίου, η επιβατική κίνηση σε καθημερινή βάση κυμαινόταν περίπου στους 8.000 - 9.000 επιβάτες την Δευτέρα 15 Ιουνίου οι επιβάτες ήταν 12.229 με αντίστοιχη κίνηση να καταγράφεται και τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας.
Βεβαίως, την αντίστοιχη περσινή περίοδο η καθημερινή επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας ανερχόταν σε περίπου 87.000 επιβάτες, ωστόσο η φετινή συγκυρία της πανδημίας κάνει ουσιαστικά αυτά τα δύο μεγέθη μη συγκρίσιμα. Πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις αφίξεις τουριστών στη χώρας μας θα διαμορφωθεί σε περίπου 15 ημέρες, ενώ οι ελπίδες στρέφονται κυρίως στην 1η Ιουλίου, οπότε και θα αρθούν οι περιορισμοί πτήσεων και στα περιφερειακά αεροδρόμια.
Στο μεταξύ, όπως είπε η Marketing Manager της Cyprus Airways, Κική Χάιδα, η εταιρεία επαναφέρει σταδιακά τις πτήσεις από Λάρνακα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Σκιάθο και Ρόδο, επισημαίνοντας πως η ελληνική αγορά είναι πολύ σημαντική.
H ιδιωτική αεροπορική κυπριακή εταιρεία επανέφερε στις 9 Ιουνίου το δρομολόγιο Λάρνακα – Αθήνα (στόχος είναι να καταστεί ημερήσιο) και την επόμενη εβδομάδα, επαναφέρει το δρομολόγιο Λάρνακα – Θεσσαλονίκη με στόχο να διεξάγεται 2 – 3 φορές την εβδομάδα. Στις 2 Ιουλίου προγραμματίζει την έναρξη του δρομολογίου Λάρνακα – Ηράκλειο, στις 10 Ιουλίου του Λάρνακα – Ρόδος και στις 20 Ιουλίου του Λάρνακα – Σκιάθος. Τα δρομολόγια αυτά θα διεξάγονται δύο φορές την εβδομάδα έως τις αρχές Σεπτεμβρίου.
Η πανδημία του κορονοϊού ανέτρεψε τα αρχικά σχέδια της εταιρείας, τα οποία συμπεριελάμβαναν την προμήθεια τρίτου αεροσκάφους (η εταιρεία επιχειρεί σήμερα με δυο) ενώ μετέθεσε και το καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2020 στο 2021, τονίζοντας ότι την υπάρχουσα περίοδο το πρόγραμμα δρομολογίων είναι δυναμικό και εξαρτάται από την ζήτηση. Πάντως, όπως τόνισε, όσο πλησιάζουμε στην «καρδιά» του καλοκαιριού η ζήτηση βαίνει αυξανόμενη, κάτι το οποίο αποτελεί θετική εξέλιξη. Σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της κυπριακής κυβέρνησης στις αερογραμμές σχολίασε «η ενίσχυση δεν είναι αρκετή γιατί το πλήγμα είναι πολύ μεγάλο».
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά