Οικονομία|15.06.2021 16:38

Nova: Ενδιαφερόμαστε για την απόκτηση της Wind

Μαρία Λιλιοπούλου

Το ζωηρό ενδιαφέρον του Ομίλου United Group, ο οποίος πρόσφατα εξαγόρασε την Forthnet για την απόκτηση της Wind επιβεβαίωσε η Victoriya Boklag, διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου κατά τη σημερινή πρώτη παρουσίαση του νέου λογότυπου της εταιρίας, η οποία μετονομάζεται σε Nova.

«Ενδιαφερόμαστε για την Wind διότι όπως κατανοείτε είμαστε ο μοναδικός παίκτης στην αγορά που δεν έχει κινητή τηλεφωνία. Η συγχώνευση αυτή θα μπορούσε να είναι ένα λογικό βήμα όσον αφορά την εδραίωσή μας στην Ελλάδα. Από την πλευρα μας υπάρχει ενδιαφέρον για να γίνουμε ολοκληρωμένος παίκτης στην αγορά» επεσήμανε χαρακτηριστικά η κυρία Boklag αποφεύγοντας, πάντως, να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες ως προς το αν έχουν ήδη αρχίσει συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών.

Η Nova υπό τη νέα ιδιοκτησία και διοίκηση εισέρχεται δυναμικά στο τηλεπικοινωνιακό και τηλεοπτικό τοπίο, χωρίς να αποκλείει καμία επένδυση ακόμα και για την απόκτηση τηλεοπτικού σταθμού, εφόσον αυτό επιτραπεί από τη νομοθεσία.

Οπως επισημάνθηκε στην παρουσίαση ο Ομιλος «τρέχει» σε ένα περιβάλλον άνω των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ απασχολώντας περί τους 10.500 υπαλλήλους, ενώ στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου στην Ελλάδα, η United Group προχωρά σε επένδυση €50 εκατομμυρίων στην Nova μέχρι το τέλος του έτους. Το ποσό αυτό προστίθεται στα περισσότερα από €150 εκατομμύρια που επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ενώ η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Η Nova βρίσκεται εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού, με την στήριξη που έχει ως πλήρες (100%), πλέον, μέλος της United Group, του ηγετικού παρόχου υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που εξυπηρετεί 11 εκατομμύρια πελάτες και παράγει 55 κανάλια σε 8 χώρες. Παράλληλα, πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως, της οποίας Managing Partner είναι ο Νίκος Σταθόπουλος.

«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η κυρία Boklag.

Οπως επισημάνθηκε, η Nova είναι ιστορικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα €100 εκατομμύρια. Με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα είναι ισχυρότερες από ποτέ.

Από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν σημαντικές προσθήκες μεταξύ των οποίων οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.

Επίσης υπογράμμισε το γεγονός πως ένας σημαντικός στόχος της εταιρείας αποτελεί η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές.

«Εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε μοναδικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες και θα μπορούμε να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές κάποια από αυτά αμέσως μετά το καλοκαίρι. Τους επόμενους μήνες θα δείτε σημαντικές αλλαγές αλλά και νέες υπηρεσίες και προϊόντα», είπε.

Από την πλευρά της η κυρία Boklag δήλωσε πως η United Group, που διαχειρίζεται πολλά από τα πιο επιτυχημένα brands τηλεπικοινωνιών και media της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, έχει εντυπωσιαστεί από τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά.

Πληγή η «πειρατεία»

Στο σημαντικό πρόβλημα της «πειρατείας» στην Ελλάδα, το οποίο φρενάρει την ανάπτυξη των εταιριών αναφέρθηκε εκτενώς η διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου σημειώνοντας πως σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση που διενήργησαν εκτιμούν ότι περίπου 400.000 νοικοκυριά λαμβάνουν παράνομα υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης στη χώρα μας.

«Το υψηλό επίπεδο πειρατείας αποτελεί κοινό πρόβλημα στη βιομηχανία. Το εύρος της, σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παρείχε συμβουλευτική εταιρία φτάνει τους 400.000 συνδρομητές έχοντας εμφανίσει άνοδο τα τελευταία δύο χρόνια με την καλυτέρευση των υποδομών Ιντερνετ υψηλών ταχυτήτων. Είναι πρόβλημα των χωρών, της βιομηχανίας των τηλεπικοινωνιών, των ομάδων ποδοσφαίρου. Εαν τα χρήματα που πηγαίνουν στις πειρατικές πλατφόρμες κατευθυνθούν σε συνδρομές, το ύψος των επενδύσεων θα αυξηθεί» επεσήμανε.

Προσέθεσε μάλιστα ότι για το ζήτημα βρίσκονται σε επαφή με τις ελληνικές Αρχές, προαναγγέλλοντας πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση της πειρατείας ειδικά στα αθλητικά γεγονότα.

Όλες οι ειδήσεις

Απεργία 16 Ιουνίου – ΑΔΕΔΥ: Εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί που εμπλέκονται στις Πανελλαδικές

Απεργία 16 Ιουνίου - ΜΜΜ: Πώς θα κινηθούν Τραμ και Ηλεκτρικός

Προβληματισμός για τα «μπρος-πίσω» με το AstraZeneca – Κικίλιας: Με το ίδιο σκεύασμα η β' δόση

Πανελλήνιες 2021: Οι απαντήσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τα ΕΠΑΛ

Κορονοπάρτι ΑΠΘ: «Το πόδι του είναι πολτοποιημένο», λέει η μητέρα του 23χρονου που παρασύρθηκε από μπουλντόζα

συνδρομητική τηλεόρασηNovaForthnetτηλεπικοινωνίες