Οικονομία | 06.10.2021 13:10

efood: Αγόρασε τα Kiosky's - Το χρονικό του deal

Newsroom

ς το… «χρονικό ενός προαναγγελθέντος deal» μπορεί να χαρακτηριστεί η απόκτηση των Kiosky’s από την Delivery Hero (στην οποία ως γνωστό ανήκει και το e-food), καθώς από τις αρχές της χρονιάς κυκλοφορούσε στην αγορά ότι οι Γερμανοί βρίσκονταν σε συζητήσεις με τον όμιλο Μούχαλη.

Σύμφωνα με το imerisia.gr, η Delivery Hero, γνωστοποίησε προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι στις 2 Σεπτεμβρίου κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά των εταιρειών «Άλφα Διανομές Ζαχαρώδη Ποτά Ψιλικά Α.Ε.», ΙΝΚΑΤ, delivery.gr και e-table.gr (τα οποία ανήκουν στον όμιλο Μούχαλη).

Σύσταση της DMart Greece

Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύ πλαίσιο ενίσχυσης της παρουσίας της Delivery Hero στην αγορά της μικρής λιανικής – η οποία τζιράρει περί τα 8 δισ. ευρώ – αποκτώντας και φυσικά σημεία πώλησης, ενισχύοντας παράλληλα και το δίκτυο των dark stores της.

Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η Delivery Hero DMart Greece Α.Ε., η θυγατρική της Delivery Hero Stores GmbH, που έχει συστήσει στη χώρα μας εδώ και μερικούς μήνες, είχε αυξήσει το μετοχικό της κεφάλαιο κατά €2 εκατ.

«Τρέχουν» με 44% στο 8μηνο

Αναφορικά με τα Kiosky’s Convenience Stores, ο τζίρος τους εμφάνιζε ρυθμό ανάπτυξης 44% στο 8μηνο, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Παράλληλα, η ΙΝΚΑΤ – μέρος των δραστηριοτήτων της οποίας είναι τα KIOSKY’S – υλοποιεί στρατηγικό πλάνο επέκτασης του δικτύου, με τα σημεία πώλησης να εμφανίζουν άνοδο 47% από πέρυσι.

Πιο αναλυτικά, όπως προκύπτει και από τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις, τα Kiosky’s Convenience Stores προχωρούν στη δημιουργία 5 νέων καταστημάτων, μέχρι το τέλος του έτους, διευρύνοντας έτσι, τα σημεία πώλησής τους, πανελλαδικά. Τα νέα καταστήματα, τα οποία βρίσκονται στην τελική φάση κατασκευής, θα βρίσκονται στην Αθήνα (με 3 νέα σημεία πώλησης), στην Θεσσαλονίκη, όπου εγκαινιάζεται τον Οκτώβριο το δεύτερο κατάστημα Kiosky’s, καθώς και στην Δράμα, όπου τον Δεκέμβριο η εταιρεία θα πραγματοποιήσει την είσοδό της στην τοπική αγορά.

Με τη μέθοδο του franchise

Τα νέα καταστήματα δημιουργούνται με τη μέθοδο franchise, βάσει της οποίας η INKAT υλοποιεί το πλάνο επέκτασής της, επιτυγχάνοντας δύο κεντρικούς στόχους: την παρουσία της σε ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς και το να αποτελέσει την πρώτη εταιρεία που θα διανέμει προϊόντα μικρής λιανικής στο σύνολο της γεωγραφίας της Αττικής μέσω των Kiosky’s Convenience Stores. "Η ολοκλήρωση της επέκτασής μας σε ολόκληρη την Ελλάδα θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων μικρής λιανικής στη χώρα. Συνεχίζουμε με την αναζήτηση συνεργατών στη βάση του προγράμματος franchise που έχουμε εκπονήσει και προσδοκούμε ότι κάθε μήνα, για το επόμενο διάστημα, θα είμαστε σε θέση να εγκαινιάζουμε καινούργια καταστήματα", ανέφερε ο Γρηγόρης Μαχαίρας, Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου των Kiosky’s Convenience Stores.

Σημαντική ενίσχυση των μεγεθών της το 2021

Η πρώτη φάση διεύρυνσης του δικτύου της εταιρείας, η οποία ολοκληρώνεται φέτος και στόχευε στην αύξηση του αριθμού των καταστημάτων με την παράλληλη στρατηγική είσοδο των Kiosky’s Convenience Stores σε πόλεις που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση, θα αποτυπωθεί και στα οικονομικά στοιχεία του 2021, τα οποία αναμένεται να παρουσιάσουν σημαντική αύξηση.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα Kiosky’s Convenience Stores αποτελούν σήμερα, το ισχυρότερο εμπορικό σήμα μικρής λιανικής και ένα από τα πιο δυναμικά brands στην Ελλάδα, με καταστήματα στην Αττική και σε πόλεις της περιφέρειας. Αποτελούν το κέντρο της γειτονιάς, που και με τον συνδυασμό του φυσικού καταστήματος με την ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών e-kiosky’s, δίνουν την ευκαιρία στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από το πρωί μέχρι τις 22:30 το βράδυ.

Όλες οι ειδήσεις

Καιρός - ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επικίνδυνων φαινομένων

Πλεύρης για νέα μέτρα σε ανεμβολίαστους: Δεν θα είναι πιο πιεστικά για μη εμβολιασμένους

Μπογδάνος - Επιμένει μετά τη διαγραφή: Είπα αλήθειες

Απεργία εκπαιδευτικών: Κλειστά σχολεία τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου

Δένδιας μετά τον θόρυβο για Μπογδάνο: Εκπροσωπώ την κυβέρνηση Μητσοτάκη

αγοράefooddelivery