Οικονομία|14.02.2019 08:49
Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Ζωή ΚατσιγιάννηTον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
- Φωτιά τώρα στις εγκαταστάσεις της Motor Oil: Ενεργοποιήθηκε το 112 - Εικόνες και βίντεο από το σημείο
- ΣΥΡΙΖΑ: Στο τραπέζι της ΠΓ η κατάθεση πόθεν έσχες από τους υποψηφίους – Ποια άλλα κριτήρια εξετάζονται
- Ρέθυμνο: Ανατροπή στην απόπειρα δολοφονίας του κτηνοτρόφου – Το σενάριο που εξετάζουν οι Αρχές
- Πέθανε ο σπουδαίος συνθέτης Αλέξης Παπαδημητρίου