Οικονομία|15.09.2022 20:13

Ακρίβεια: Ίδιες ή υψηλότερες τιμές, μικρότερες συσκευασίες - Τι συμβαίνει με τα βασικά είδη στα σούπερ μάρκετ;

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
EUROKINISSI
EUROKINISSI
EUROKINISSI
EUROKINISSI
EUROKINISSI

Οι καταναλωτές, τον τελευταίο καιρό, βρίσκουν όλο και περισσότερα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ σε μικρότερες συσκευασίες, τα οποία, ωστόσο, διατηρούν τις ίδιες τιμές. Τη στιγμή που η ακρίβεια μαστίζει τα νοικοκυριά, η «συρρίκνωση του πληθωρισμού», όπως λέγεται, είναι ένα τέχνασμα που εφαρμόζουν όλο και περισσότερες βιομηχανίες για μεγαλύτερο κέρδος.

Οι καταναλωτές βλέπουν ίδιες ή ακριβότερες τιμές, αλλά μικρότερες συσκευασίες. Οι σοκολάτες μικραίνουν, οι συσκευασίες του καφέ είναι πιο ελαφριές, οι δόσεις που αναγράφονται στα κουτιά απορρυπαντικών γίνονται λιγότερες. Σε ένα κυνήγι βασικών προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές, αλλά ικανοποιητικές ποσότητες καταφεύγουν οι καταναλωτές, αφού βλέπουν ότι οι συσκευασίες ειδών πρώτης ανάγκης αντί να μεγαλώνουν, να συρρικνώνονται. Eκτός από το τρικ των μικρότερων ποσοτήτων θα έρθουν αντιμέτωποι και με νέες ανατιμήσεις στα βασικά προϊόντα διατροφής.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την ακρίβεια έξω από το υπουργείο οικονομικών

Ενάντια στις ανατιμήσεις σε όλα τα βασικά προϊόντα διαδηλώνουν, έξω από το υπουργείο οικονομικών εργατικά σωματεία, συνδικαλιστικές οργανώσεις συνταξιούχων, φοιτητικοί σύλλογοι, άλλοι μαζικοί φορείς.  Ορισμένα από τα συνθήματα που κυριαρχούν στη διαδήλωση, που γίνεται αυτή την ώρα, είναι τα: «Η ζωή μας δεν χωράει σε vouchers και pass. Δεν θα πληρώσουμε ξανά τα σπασμένα», «Δεν συμβιβαζόμαστε με την ακρίβεια, υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς», «Ρεύμα φθηνό για όλο το λαό». Οι διαδηλωτές απαιτούν «ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, πάνω από το ύψος του πληθωρισμού, κατάργηση των φόρων σε ρεύμα και φυσικό αέριο, στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης. Επίσης, μείωση τιμών και πλαφόν στα βασικά είδη, στην ενέργεια, στα καύσιμα, διαγραφή των χρεών. Για να μη μείνει κανένα λαϊκό σπίτι χωρίς ρεύμα, νερό, τηλέφωνο και τρόφιμα».

ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ακρίβειακαταναλωτέςσούπερ μάρκετανατιμήσειςπροϊόνταειδήσεις τώρα