Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα το 2023: Ποια η διαδικασία στο taxis
NewsroomΑντίστροφα κυλάει ο χρόνος για την ανάρτηση των τελών κυκλοφορίας 2023. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να δουν το ποσό που θα πληρώσουν για την επόμενη χρονιά, μπαίνοντας με τους προσωπικούς κωδικούς Taxisnet στο myCar της ΑΑΔΕ. Ωστόσο, οι οδηγοί μπορούν να θέσουν το όχημά τους σε ακινησία και να το κυκλοφορήσουν μόνο για κάποιους μήνες πληρώνοντας τα αντίστοιχα τέλη.
Τέλη κυκλοφορίας 2023 με το μήνα: Ποια η διαδικασία
Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα μπορούν να πληρώσουν όσοι αίρουν την ακινησία του οχήματός τους. Η αρχική διαδικασία είναι η εξής:
- Με τους κωδικούς TAXISnet, μπαίνετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε το όχημα που είναι σε ψηφιακή ακινησία
- Πληρώνετε τα τέλη κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους, γίνεται online έλεγχος εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης
- Στη συνέχεια γίνεται η υποβολή του αιτήματος
Υπενθυμίζεται πως η πληρωμή ετήσιων τελών κυκλοφορίας απαιτείται για:
- τη μεταβίβαση του οχήματος,
- την οριστική διαγραφή του από το μητρώο οχημάτων
- την εξαγωγή του από την Ελλάδα, καθώς και για
- την επαναταξινόμηση του οχήματος στην Ελλάδα
Εάν κάποιος θέλει να κάνει άρση ψηφιακής ακινησίας για ορισμένους μήνες εντός του έτους και να πληρώσει αναλογικά τέλη κυκλοφορίας (με τον μήνα) θα πρέπει να κάνει τα εξής βήματα:
- Με τους κωδικούς TAXISnet, μπαίνετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε το όχημα που είναι σε ψηφιακή ακινησία
- Επιλέγετε πληρωμή μηνιαίων τελών κυκλοφορίας, ανάλογα με τους μήνες που επιθυμείτε να θέσετε το όχημά σας σε κίνηση ψηφιακά
- Πληρώνετε τα τέλη κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους, γίνεται online έλεγχος εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης
- Στη συνέχεια γίνεται η υποβολή του αιτήματος.
Τέλη κυκλοφορίας 2023: Το ύψος
Ταξινόμηση 1.11.2010 - 31.12.2020
- 0-90 εκπομπές C02: 0
- 91-100 εκπομπές C02: 0,90 ευρώ / γραμ.
- 101-120 εκπομπές C02: 0,98 ευρώ / γραμ.
- 121-140 εκπομπές C02: 1,20 ευρώ / γραμ.
- 141-160 εκπομπές C02: 1,85 ευρώ / γραμ.
- 161-180 εκπομπές C02: 2,45 ευρώ / γραμ.
- 181-200 εκπομπές C02: 2,78 ευρώ / γραμ.
- 201-250 εκπομπές C02: 3,05 ευρώ / γραμ.
- 251 εκπομπές C02 και άνω: 3,72 ευρώ / γραμ.
Ταξινόμηση 1.1.2021 έως σήμερα
- 0-122 κυβικά: 0
- 123-139 εκπομπές C02: 0,64 ευρώ / γραμ.
- 140-166 εκπομπές C02: 0,70 ευρώ / γραμ.
- 167- 208 εκπομπές C02: 0,85 ευρώ / γραμ.
- 209-224 εκπομπές C02: 1,87 ευρώ / γραμ.
- 225-240 εκπομπές C02: 2,20 ευρώ / γραμ.
- 241-260 εκπομπές C02: 2,50 ευρώ / γραμ.
- 261-280 εκπομπές C02: 2,70 ευρώ / γραμ.
- 281 εκπομπές C02 και άνω: 2,85 ευρώ / γραμ.
Ταξινόμηση έως 31.12.2000
- 0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
- 301-785 κυβικά: 55 ευρώ
- 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
- 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
- 1.358 -1.548 κυβικά: 225 ευρώ
- 1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ
- 1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ
- 1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ
- 2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ
- 3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ
- 4.001 κυβικά και άνω: 1.230 ευρώ
Ταξινόμηση 1.1.2001 - 31.12.2005
- 0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
- 301-785 κυβικά: 55 ευρώ
- 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
- 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
- 1.358 -1.548 κυβικά: 240 ευρώ
- 1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ
- 1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ
- 1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ
- 2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ
- 3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ
- 4.001 κυβικά και άνω: 1.260 ευρώ
Ταξινόμηση 1.1.2006 - 31.10.2010
- 0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
- 301-785 κυβικά: 55 ευρώ
- 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
- 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
- 1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
- 1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
- 1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
- 1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
- 2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
- 3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
- 4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
- Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
- ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
- Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»