Οικονομία|04.02.2023 14:30

Σούπερ μάρκετ: Ανάπτυξη 6,2% το 2022 λόγω ακρίβειας - Έπεσαν οι πωλήσεις, limit up στα PL

Newsroom

Με ανάπτυξη 6,2% έκλεισε το 2022 για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, με τον τζίρο του συγκεκριμένου δείγματος που εξετάζει η εταιρεία να διαμορφώνεται σε €8,56 δισ. από €8,06 δισ. το 2021. Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 6,8% σε αξία, 4,7% στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και 3,1% στα προϊόντα σπιτιού.

Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις ανατιμήσεις οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 5,8% (σε αξία) και 6,8% (ανά τεμάχιο).

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

ειδήσεις τώρατζίροςσούπερ μάρκετ