Οικονομία|20.04.2023 20:10
Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Newsroom
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Οργισμένοι οι Ευρωπαίοι διπλωμάτες: Το άδειασμα από τις ΗΠΑ στον ΟΗΕ για την Ουκρανία και η συμμαχία με την Ρωσία στο ψήφισμα
- Ξεκινά η Λειτουργία του Εθνικού Μητρώου Νεοπλασματικών Ασθενειών – Σε ποιους απευθύνεται
- Απεργιακό μπλακ άουτ για τα Τέμπη: Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ στις 28 Φεβρουαρίου
- Επίδομα παιδιού: Πότε ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων