Οικονομία|20.04.2023 20:10
Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
NewsroomΤην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Κουρσκ: Η Ουκρανία ελέγχει 1.150 τετραγωνικά χιλιόμετρα ρωσικού εδάφους και την πόλη Σούτζα – Και βρετανικά άρματα στην εισβολή
- Δένδιας από Τήνο: Βαδίζουμε για τις ισχυρότερες Ένοπλες Δυνάμεις που είχαμε ποτέ
- Φρίκη στην Ινδία για το βιασμό και τη δολοφονία νεαρής γιατρού: Μαζικές διαδηλώσεις σε πολλές πόλεις
- Δείτε βίντεο: Στις παραλίες όσοι Αθηναίοι έμειναν στην Αθήνα το Δεκαπενταύγουστο