Οικονομία|21.04.2023 10:43

Σούπερ μάρκετ: Ανατιμήσεις «φωτιά» 12,2% και πτώση κατανάλωσης - Σημαντική αύξηση στην ιδιωτική ετικέτα

Newsroom

Πτώση της κατανάλωσης σε επίπεδο όγκου 3,5%, αλλά και αύξηση των τιμών 12,2% το πρώτο τρίμηνο καταγράφει η Nielsen IQ.

Παράλληλα, την ανοδική του πορεία συνεχίζει και το 2023 ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων παρουσιάζοντας στο σύνολό του θετική τάση για το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του +8,2% (στοιχεία YTD έως 02 Απριλίου 2023), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο

Διαβάστε Περισσότερα στην Imerisia.gr

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ειδήσεις τώρασούπερ μάρκετακρίβειακατανάλωση