Οικονομία|21.04.2023 10:43
Σούπερ μάρκετ: Ανατιμήσεις «φωτιά» 12,2% και πτώση κατανάλωσης - Σημαντική αύξηση στην ιδιωτική ετικέτα
NewsroomΠτώση της κατανάλωσης σε επίπεδο όγκου 3,5%, αλλά και αύξηση των τιμών 12,2% το πρώτο τρίμηνο καταγράφει η Nielsen IQ.
Παράλληλα, την ανοδική του πορεία συνεχίζει και το 2023 ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων παρουσιάζοντας στο σύνολό του θετική τάση για το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του +8,2% (στοιχεία YTD έως 02 Απριλίου 2023), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο
Διαβάστε Περισσότερα στην Imerisia.gr
- Πόρισμα για τα Τέμπη: Αγγίζουν και το υπουργείο Μεταφορών οι ευθύνες – Δεν υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
- Επιχείρηση συσπείρωσης από τον Μητσοτάκη: Οι αναφορές σε «κυβέρνηση των ηττημένων» και τα... μηνύματα στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ
- Αντισημιτική επίθεση σε βάρος ανήλικου Εβραίου στις ΗΠΑ: Χάραξαν τη σβάστικα στην πλάτη του
- Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας υπό... κατάρρευση - Γιατί ακόμα τα νησιά δεν έχουν προσωπικό και γιατρούς
- Ακίνητα: Στο μικροσκόπιο της ΑΑΔΕ 2.500 μεταβιβάσεις - Ποιοι είναι στο στόχαστρο
Διαβάστε ακόμη
- Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Ο εφιάλτης της τρομοκρατίας επέστρεψε στην Ευρώπη – Οι χώρες ενισχύουν τα μέτρα ασφαλείας υπό τον φόβο «τυφλών» χτυπημάτων
- «Στην περιοχή υπάρχουν και άλλα ρήγματα»: Τι λένε οι επιστήμονες για τον σεισμό στο Θέρμο Αιτωλοκαρνανίας
- Ρόδος: Ο μεγάλος νικητής του ελληνικού τουρισμού - Εντυπωσιακή αύξηση επισκεπτών το 2024
- Το χαριτωμένο υποκοριστικό που έχουν δώσει στον Πρίγκιπα Τζορτζ οι συμμαθητές του