Οικονομία|21.04.2023 10:43
Σούπερ μάρκετ: Ανατιμήσεις «φωτιά» 12,2% και πτώση κατανάλωσης - Σημαντική αύξηση στην ιδιωτική ετικέτα
NewsroomΠτώση της κατανάλωσης σε επίπεδο όγκου 3,5%, αλλά και αύξηση των τιμών 12,2% το πρώτο τρίμηνο καταγράφει η Nielsen IQ.
Παράλληλα, την ανοδική του πορεία συνεχίζει και το 2023 ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων παρουσιάζοντας στο σύνολό του θετική τάση για το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του +8,2% (στοιχεία YTD έως 02 Απριλίου 2023), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο
Διαβάστε Περισσότερα στην Imerisia.gr
- Πόρισμα για τα Τέμπη: Αγγίζουν και το υπουργείο Μεταφορών οι ευθύνες – Δεν υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
- Επιχείρηση συσπείρωσης από τον Μητσοτάκη: Οι αναφορές σε «κυβέρνηση των ηττημένων» και τα... μηνύματα στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ
- Αντισημιτική επίθεση σε βάρος ανήλικου Εβραίου στις ΗΠΑ: Χάραξαν τη σβάστικα στην πλάτη του
- Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας υπό... κατάρρευση - Γιατί ακόμα τα νησιά δεν έχουν προσωπικό και γιατρούς
- Ακίνητα: Στο μικροσκόπιο της ΑΑΔΕ 2.500 μεταβιβάσεις - Ποιοι είναι στο στόχαστρο
Διαβάστε ακόμη
- Αυστηρό τελεσίγραφο στον ΟΣΕ - «Καθαρίστε τις γραμμές έως 30 Οκτωβρίου», λέει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ
- Μαρουσάκης: Σαρώνει η κακοκαιρία με βροχές και καταιγίδες - Πότε θα χτυπήσει την Αττική
- Σκύλοι χωρίς νερό και φαγητό: Τραγικές συνθήκες σε δημοτικό κυνοκομείο στα Γιαννίτσα
- Πρέβεζα: Έπεσαν σοβάδες στα κεφάλια μαθητών εν ώρα του μαθήματος - Εισαγγελική παρέμβαση