Οικονομία|21.04.2023 10:43
Σούπερ μάρκετ: Ανατιμήσεις «φωτιά» 12,2% και πτώση κατανάλωσης - Σημαντική αύξηση στην ιδιωτική ετικέτα
NewsroomΠτώση της κατανάλωσης σε επίπεδο όγκου 3,5%, αλλά και αύξηση των τιμών 12,2% το πρώτο τρίμηνο καταγράφει η Nielsen IQ.
Παράλληλα, την ανοδική του πορεία συνεχίζει και το 2023 ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων παρουσιάζοντας στο σύνολό του θετική τάση για το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του +8,2% (στοιχεία YTD έως 02 Απριλίου 2023), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο
Διαβάστε Περισσότερα στην Imerisia.gr
- Πόρισμα για τα Τέμπη: Αγγίζουν και το υπουργείο Μεταφορών οι ευθύνες – Δεν υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
- Επιχείρηση συσπείρωσης από τον Μητσοτάκη: Οι αναφορές σε «κυβέρνηση των ηττημένων» και τα... μηνύματα στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ
- Αντισημιτική επίθεση σε βάρος ανήλικου Εβραίου στις ΗΠΑ: Χάραξαν τη σβάστικα στην πλάτη του
- Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας υπό... κατάρρευση - Γιατί ακόμα τα νησιά δεν έχουν προσωπικό και γιατρούς
- Ακίνητα: Στο μικροσκόπιο της ΑΑΔΕ 2.500 μεταβιβάσεις - Ποιοι είναι στο στόχαστρο
Διαβάστε ακόμη
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα; Πού κυμαίνονται οι τιμές και τι ισχύει για το εξωτερικό