Οικονομία
|
15.06.2023 19:10
Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
NewsroomΟι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Στο έλεος κακοκαιρίας η Γαλλία: Σφοδρές πλημμύρες και διακοπές ρεύματος - Εικόνες που κόβουν την ανάσα
- Συναγερμός στη Βουλγαρία: Ξέσπασμα της γρίπης των πουλερικών - Πάνω από 7.500 μολυσμένα σε ορνιθοτροφείο
- Κυψέλη: Συνελήφθη 14χρονος φιλοξενούμενος σε δομή - Έκρυβε στο στρώμα ναρκωτικά
- Δήμαρχος απαγορεύει τους κάκτους σε κτίρια της Γερμανίας - Ποιος ο λόγος