Οικονομία|15.06.2023 19:10
Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
Newsroom
Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Τέμπη - Νίκος Πλακιάς: «Γίνατε διάσημες κορίτσια, αλλά μακάρι να μην σας ήξερε κανένας»
- Τέμπη: Ρίγη συγκίνησης σε εκδήλωση για τo σιδηροδρομικό δυστύχημα - Ενός λεπτού σιγή παρουσία Καρυστιανού - Ασλανίδη
- «Ξέρει να αγωνίζεται για το καλό του λαού του» - Με ιδιαίτερα θερμά λόγια οι αναφορές του Πάπα Φραγκίσκου στον Αλέξη Τσίπρα
- Νέος Κόσμος: «Ήθελα να τη λυτρώσω από το κακό» - Τα πρώτα λόγια του 56χρονου που σκότωσε τη μητέρα του με μαγκούρα