Οικονομία|22.06.2023 07:51
ΑΑΔΕ: «Ξεσκονίζει» τα social media ψάχνοντας φοροφυγάδες σε Instagram και Τik Tok - Στο στόχαστρο οι influencers
Newsroom
Φύλλο και φτερό έχει ξεκινήσει να κάνει τα social media, Facebook, Instagram, ΤikTok ο φοροελεγκτικός μηχανισμός της ΑΑΔΕ για να εντοπίσει υποθέσεις εκτεταμένης e-φοροδιαφυγής. H επιχειρηματική δραστηριότητα των influencers προβεβλημένων και μη, αλλά και οι «μαύρες» πωλήσεις μέσω των social media βρίσκονται στο «στόχαστρο» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, που σφίγγει τον ελεγκτικό κλοιό γύρω από όλους όσοι δραστηριοποιούνται μέσω του διαδικτύου, με στόχο την ανίχνευση ύποπτων συναλλαγών, παράνομου εμπορίου και πλουτισμού.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Απόψε η μεγάλη βραδιά των Όσκαρ - 17 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν από την 97η απονομή
- Παχυσαρκία: Ξεκινούν δωρεάν online συνεδρίες για παιδιά
- «Πυρετός το Σαββατόβραδο»: «Στο μικροσκόπιο» της ΑΑΔΕ ο τζίρος νυχτερινών κέντρων - Τι έδειξαν ηλεκτρονική παρακολούθηση και επιτόπιοι έλεγχοι
- To viral βίντεο με διαδηλωτές στη Θεσσαλονίκη που άνοιξαν διάδρομο για να περάσει ασθενοφόρο