Οικονομία|24.07.2023 16:53

Η απάντηση των Public για το πρόστιμο 520.000 ευρώ

Newsroom

Την έκπληξη της εκφράζει η εταιρεία Public Group  για το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην ομώνυμη αλυσίδα καταστημάτων για θέματα μειωμένων τιμών σε περίοδο εκπτώσεων.

Η εταιρεία, παράλληλα, προσκαλεί σε ανοιχτό διάλογο τις αρμόδιες αρχές, με στόχο, όπως αναφέρει, «την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

Σε συνέχεια των τελευταίων δημοσιευμάτων αναφορικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στα Public για θέματα μειωμένων τιμών, το Public Group ενημερώνει το κοινό για τα παρακάτω:

  • Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη. Τα Public, από το 2005 χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα αλλά και το public.gr.
  • 60εκ. φορές το χρόνο, οι 2.500 άνθρωποι των Public έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές και εργάζονται καθημερινά με πάθος, αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική τους εμπειρία.
  • Με αποκλειστικό γνώμονα τη σωστότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα καταστήματα Public, πρώτα στην Ελλάδα, υλοποίησαν την προσθήκη προτεινόμενης τιμής κατασκευαστή δίπλα στην τιμή προϊόντος. Υιοθέτησαν έτσι πρακτικές διαφάνειας προς όφελος των καταναλωτών, ακολουθώντας τις βέλτιστες Ευρωπαϊκές πρακτικές.
  • Ο σεβασμός που διέπει τις σχέσεις των Public με συνεργάτες, προμηθευτές, τις υπόλοιπες εταιρείες της αγοράς, τους πελάτες και φυσικά τους ανθρώπους τους, αλλά και η πιστή τήρηση των κανόνων του Δικαίου παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αρχές.
  • Με αφορμή αυτήν την απόφαση, πέραν της αυτονόητης προάσπισης με κάθε νόμιμο μέσο των δικαιωμάτων της, η εταιρεία προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου.
Publicπρόστιμοεκπτώσειςειδήσεις τώρα