Οικονομία|24.10.2023 12:51
Σούπερ μάρκετ: Αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών λόγω ακρίβειας
NewsroomΜε ρυθμούς 9,2% αναπτύχθηκε στο 9μηνο το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ από καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Πώς έφτασε στις πρόωρες εκλογές η Γερμανία: Τι προκάλεσε την κρίση – Θα είναι υποψήφιος ξανά ο Σολτς;
- Γυναικοκτονία στο Αγρίνιο: Οπλισμένο πιστόλι είχε πάνω του ο δράστης όταν συνελήφθη - Τι άλλο βρήκε η αστυνομία
- Θλίψη για την απώλεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη: Η διαδρομή του από τον αντιδικτατορικό αγώνα, στη ναυτιλία και την ίδρυση της Motor Oil
- Γιάννης Μπουτάρης: Χιλιάδες Θεσσαλονίκεις είπαν το ύστατο χαίρε - Επικήδειοι από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό