Οικονομία|24.10.2023 12:51
Σούπερ μάρκετ: Αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών λόγω ακρίβειας
NewsroomΜε ρυθμούς 9,2% αναπτύχθηκε στο 9μηνο το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ από καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Πρόγνωση Μαρουσάκη: Κορυφώνεται ο καύσωνας με 43αρια - Ποιες περιοχές θα χτυπήσουν «κόκκινο»
- Αντιδράσεις βουλευτών της ΝΔ στο διορισμό Φουντεδάκη στην Αρχή Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής – Ματαιώθηκε η ακρόαση
- Κύκλωμα εκβιαστών: Ο «Αρκούδος» και οι τρεις υπαρχηγοί του - Το βαρύ κατηγορητήριο σε βάρος των μελών της συμμορίας
- Αμερικανίδα «εκτέλεσε» τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ και σόκαρε το κοινό – Είπε πως ήταν μεθυσμένη