Οικονομία|27.12.2023 09:05
Περιζήτητη θέση εργασίας: Μισθός πάνω από 200 ευρώ την ώρα και με τηλέργασία
Newsroom
To ψηφιακό μάρκετινγκ «άνθισε» κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς η υγειονομική κρίση κράτησε τις επιχειρήσεις μακριά από τις παραδοσιακές τακτικές προώθησης και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών, ενώ περισσότεροι καταναλωτές άρχισαν να αγοράζουν μέσω διαδικτύου.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ενεργειακή φτώχεια στην Ελλάδα: 2 στους 10 πολίτες δεν μπορούν να ζεσταθούν στο σπίτι τους
- Βαρύ το κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ για την επιμονή του ΠΑΣΟΚ να λέει «όχι» στην πρόταση δυσπιστίας
- Μάθημα στο κρύο και την υγρασία στο Μουσικό Σχολείο Παλλήνης: Αγανακτισμένοι γονείς και εκπαιδευτικοί
- Φόβος για μια υγειονομική καταστροφή λόγω της επιφυλακτικότητας έναντι των εμβολίων