Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Ποια είναι η διαδικασία
NewsroomΑπό την Τετάρτη, 1 Μαΐου οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας τους με τον μήνα, στο MyCar.
Το ποσό που θα πρέπει να καταβληθεί εξαρτάται από τους μήνες που θα επιλέξουν οι ιδιοκτήτες να κυκλοφορούν το όχημα. Για έναν μήνα θα πληρώσουν το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12, για 4 μήνες τα 4/12 και ούτω καθεξής.
Το δικαίωμα άρσης ακινησίας χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους, ενώ όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας, το όχημα θα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία, αλλιώς θα κληθεί να πληρώσει τσουχτερά πρόστιμα.
Η διαδικασία
Οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες Ι.Χ. θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, myCar, κάνοντας χρήση των κωδικών TaxisNet, στην οποία θα συμπληρώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία και τα στοιχεία του οχήματος.
Αφού προηγηθεί αυτόματος έλεγχος, εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο, υποβάλλεται το αίτημα και στη συνέχεια θα καταβάλλουν όσα δωδεκατημόρια των ετήσιων τελών κυκλοφορίας αντιστοιχούν στους μήνες της άρσης ακινησίας.
Έτσι θα μπορούν να επανατοποθετήσουν τις πινακίδες στα αυτοκίνητά τους και να τα κυκλοφορήσουν.
Στην περίπτωση που για παράδειγμα ένας οδηγός πληρώσει για δύο μήνες τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να γνωρίζει ότι μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε χρονικό διάστημα επιθυμεί, για να κάνει άρση ακινησίας.
Παραδείγματα
- Ιδιοκτήτης με αυτοκίνητο 2.000 κυβικών εκατοστών που έχει ταξινομηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2020 το συνολικό κόστος των τελών κυκλοφορίας ανέρχεται στα 615 ευρώ.
- Εάν ο συγκεκριμένος προβεί σε άρση ακινησίας για 4 μήνες θα καταβάλει 205 ευρώ και για 7 μήνες θα πληρώσει 358,75 ευρώ.
- Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη 900 ευρώ εάν θελήσει να πάρει πίσω τις πινακίδες για διάστημα 6 μηνών θα πρέπει να πληρώσει 450 ευρώ (75 ευρώ για κάθε ένα μήνα).
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά