Μίχαλος: Παρόμοιο μοντέλο με της Fraport και στα άλλα περιφερειακά αεροδρόμια
Newsroom
Να εφαρμοστεί παρόμοιο μοντέλο με αυτό της Fraport και για τα υπόλοιπα 23 περιφερειακά αεροδρόμια, μέσα από τη δημιουργία clusters και την πραγματοποίηση εργασιών για την αναβάθμιση της αξίας τους, πρότεινε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος μιλώντας σε συνέδριο με θέμα «Next is Now - Ελληνικός Τουρισμός μια Εθνική Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές».
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Μίχαλος ανέφερε ότι το σχέδιο παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων έχει μέχρι τώρα θετικά αποτελέσματα, καθώς εξασφάλισε έσοδα για το Δημόσιο, επενδύσεις, θέσεις εργασίας και προϋποθέσεις για αύξηση του τουρισμού και ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Fraport, την πρώτη χρονιά που λειτούργησε το σχήμα, σημειώθηκε και στα 14 αεροδρόμια αύξηση επισκεπτών. Το 2017, μέσω των 14 αεροδρομίων μετακινήθηκαν πέρυσι 27.600.000 επιβάτες, με αύξηση 10,3% σε σύγκριση με το 2016.
Χαρακτήρισε επίσης επιτυχημένο το επιχειρηματικό και λειτουργικό μοντέλο που εφαρμόζεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Τέλος, πρότεινε συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού, την υλοποίηση τουριστικών επενδύσεων, τονίζοντας ότι δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη χωρίς ιδιωτικά κεφάλαια και αυτό ισχύει ειδικά στον τομέα του τουρισμού.
- Ζώντας με το τραύμα, 2 χρόνια μετά: «Ακόμα και στο αεροπλάνο, νόμιζα θα έρθει άλλο και θα μας χτυπήσει»
- Τα 4 σήματα που εξέπεμψε στο υπουργικό ο Μητσοτάκης - Τι είπε για τα Τέμπη και τα συλλαλητήρια
- Έρχονται οι πρώτοι διορισμοί για διοικητές νοσοκομείων της 2ης ΥΠΕ και της 7ης - Ποια ονόματα «παίζουν»
- Infographic: Οι πρώτες ώρες μετά την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών