«Συμμέτοχοι στα κέρδη» οι εργαζόμενοι του Μασούτη
NewsroomΜια ιδιαίτερη πρωτοβουλία έλαβε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την προσφορά των εργαζομένων σε αυτές τις δύσκολες ημέρες και αποδεικνύοντας ότι μέσα στην κρίση η «επιχειρηματική ενσυναίσθηση» μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Ανακοίνωσε τη διάθεση του 30% των καθαρών ετήσιων κερδών της εταιρείας, ως επιπρόσθετη παροχή στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής των καταστημάτων της. Η απόφαση αφορά ταμίες, πωλητές, αποθηκάριους και άλλες ειδικότητες που υποστηρίζουν την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων σε αυτή τη δοκιμασία και φροντίζουν τα ράφια να είναι γεμάτα.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε προσωπική επιστολή που έστειλε στους εργαζόμενους ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιάννης Μασούτης «κληθήκαμε να βάλουμε πλάτη και να σηκώσουμε ένα τεράστιο βάρος αυτής της πρωτοφανούς δοκιμασίας. Σ’ αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες όμως, αποδείξαμε ότι ενωμένοι μπορούμε να επιτύχουμε πολλά περισσότερα, κάνοντας αυτό που μας αναλογεί για να καλυφθούν οι ανάγκες των συμπολιτών μας και να διασφαλιστεί η εύρυθμη κοινωνική λειτουργία και συνοχή».
Η αλήθεια είναι ότι η συμβολή των ανθρώπων στα σούπερ μάρκετ έχει επισημανθεί από τους πελάτες αλλά και στα social media όπου κυκλοφορούν πολλά εγκωμιαστικά σχόλια για τη συμβολή τους. Παράγοντες της αγοράς συνηγορούν, εκτιμώντας ότι μια εικόνα άδειων ραφιών θα δημιουργούσε κλίμα πανικού, επιτείνοντας την ήδη τραγική κατάσταση στην κοινωνία, λόγω του κορονοϊού.
Σε αυτό το πλαίσιο, τη σχετική απόφαση επικρότησε δημοσίως ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Νίκος Παπαθανάσης ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια στη διοίκηση μέσω facebook και προέτρεψε και τις άλλες επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν αυτή την πρωτοβουλία ως παράδειγμα προς μίμηση.
Από την πλευρά του ο κ. Μασούτης, τόνισε ότι η απόφαση αυτή «απορρέει από την πίστη πως η δύναμή μας, είναι οι άνθρωποί μας, και επιβραβεύει όλους εκείνους που είναι καθημερινά στις “επάλξεις”, πράττοντας το καθήκον τους, με σθένος και υπομονή, διατηρώντας τα καταστήματά μας ανοικτά και γεμάτα, καλύπτοντας με ασφάλεια τις αυξημένες ανάγκες των πελατών, μέσα σε κλίμα ιδιαίτερης έντασης».
Ο κ. Μασούτης είχε προαναγγείλει την κίνησή του από τις πρώτες ώρες της κρίσης. Είχε εγκαίρως εντοπίσει το πρόβλημα και επικοινώνησε με όλους τους εργαζόμενους προκειμένου να τους ενημερώσει για επιπρόσθετα μέτρα που αφορούσαν την ασφάλειά τους, πριν καν ανακοινωθούν από την κυβέρνηση και προανήγγειλε την έκτακτη οικονομική στήριξή τους. Στο μήνυμά του, υπογράμμιζε χαρακτηριστικά: «Έχει σημασία να γίνει κατανοητό ότι, σε αυτές τις συνθήκες, το να γεμίσει ένα ράφι δεν είναι απλώς μια δουλειά. Είναι κοινωνική προσφορά».
Η ανταπόκριση των εργαζομένων ήταν άμεση και ιδιαίτερα θετική στην κίνηση της διοίκησης που αποτέλεσε ένα από τα λίγα αισιόδοξα μηνύματα αυτή την εβδομάδα.
- Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
- Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
- Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
- Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»