Οικονομία|03.04.2020 19:51

Skroutz: Ποια είδη εκτοξεύτηκαν από την καραντίνα και μετά

Newsroom

Κατά 41% αυξήθηκαν οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz στο διάστημα που διαρκεί η κρίση του κορονοϊού, με τα προϊόντα υγείας, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών να αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συγκέντρωσε η ομάδα Business Intelligence του Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 τα προϊόντα με την μεγαλύτερη άνοδο είναι τα εξής:

  1. ·         “Hobby - Αθλητισμός” +70,40%,
  2. ·         “Υγεία - Ομορφιά” +54,30%,
  3. ·         “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,
  4. ·         “Σπίτι - Κήπος” αύξηση +35,60%. 

Στον αντίποδα, ισχυρότερη «πίεση» της τάξης του 35% με 40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία AutoMoto σημείωσε μείωση 8,6%.

Η έρευνα του Skroutz καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.

Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

  • Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),
  • Την γυμναστική από το σπίτι,
  • Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).

Ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners Division του Skroutz δήλωσε σχετικά: Σε μια πρωτόγνωρη για όλους μας περίοδο, στο Skroutz εργαζόμαστε εντατικά και συνεχίζουμε να αναλύουμε τα δεδομένα και να παρακολουθούμε τις τάσεις που διαμορφώνονται στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι ανάγκες της περιόδου έχουν δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο φορτίο στη λειτουργία των καταστημάτων και σε όλη την αλυσίδα ανεφοδιασμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Από την πλευρά μας βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες της πλατφόρμας και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που να διευκολύνουν τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας, όπως το Skroutz Marketplace. Πλέον, δίνουμε την δυνατότητα ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop, να απευθυνθούν και στο online κοινό συμμετέχοντας στο Skroutz και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου.”

Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial του Skroutz δήλωσε, επίσης: " Η πραγματικότητα των τελευταίων εβδομάδων δημιούργησε μια νέα δυναμική στην εμπορική δραστηριότητα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο κλήθηκε να υποστηρίξει έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο από τον αναμενόμενο και αυτό επιδρά τόσο στους συνεργάτες μας στο Skroutz όσο και στους καταναλωτές. Από την πλευρά μας, χάρη στη δυνατότητά μας και την ομαλή μετάβασή μας σε λειτουργία 100% από απόσταση, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την εμπορική δραστηριότητα και ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τους καταναλωτές που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια”.

Στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10εκ.  προϊόντα. Οι τάσεις αυτές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν μέσα στο πέρασμα των ημερών και τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται όσο περνάει ο καιρός.

Το top 20

Ακολουθούν οι πίνακες με τις 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις, τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις και τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις.

Skroutz.grπωλήσειςηλεκτρονικό εμπόριοκαταναλωτές