Tourism Awards 2020: Ανακοινώθηκαν οι μεγάλοι νικητές
Οι μαχητές στα δύσκολα βγήκαν κερδισμένοι και μέσα από τον θεσμό των βραβείων Tourism Awards για ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις επιβραβεύτηκαν οι καινοτόμοι και οι άριστοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Μπορεί η πανδημία να ανέστειλε την λαμπερή εκδήλωση που θα λάμβανε χώρα στις 30 Μαρτίου, στο «Παλλάς», ωστόσο τα βραβεία-θεσμός του ελληνικού τουρισμού Tourism Awards, για 7η χρονιά, ανακοίνωσαν σήμερα τα φετινά αποτελέσματα, επιβραβεύοντας τους καινοτόμους και τους άριστους.
Τα αποτελέσματα των Tourism Awards ανακοινώνονται σε ένα εντυπωσιακό microsite που φτιάχτηκε αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό και στο winners.tourismawards.gr, είναι καταχωρημένες πληροφορίες και φωτογραφίες για όλα τα έργα που βραβεύονται καθώς και βίντεο-δηλώσεις των νικητών, του υπουργού Τουρισμού και εκπροσώπων θεσμικών φορέων.
Μαχητές στα δύσκολα
Για άλλη μια χρονιά, μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις από ολόκληρη την Ελλάδα συναντιούνται στη λίστα των νικητών, με κοινή συνισταμένη την ξεχωριστή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν. Στις δύσκολες στιγμές που διανύει ο τουρισμός παγκοσμίως, οι φετινοί νικητές των Tourism Awards αποτελούν δυναμικό παράδειγμα μαχητών, ενώ η ποιότητα του έργου τους αποτελεί νησίδα αισιοδοξίας για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού.
«Αφού συγχαρώ όλους αυτούς που -με όραμα και σκληρή δουλειά- βραβεύτηκαν φέτος, μοιράζομαι μαζί σας την σκέψη ότι η αβεβαιότητα που ζούμε μπορεί να γίνει και απελευθερωτική, με την έννοια ότι μας δίνει την ευκαιρία -εφόσον βέβαια παραμείνουμε στο παιχνίδι- να δοκιμάσουμε ιδέες και επιχειρηματικές συνταγές που είτε δεν τολμούσαμε, είτε δεν είχαμε κανέναν λόγο να δοκιμάσουμε πριν» ανέφερε η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Μάγια Τσόκλη προσθέτοντας «ας ελπίσουμε ότι ο χρόνος του εγκλεισμού μας έκανε σοφότερους, ότι η πανδημία είναι μία ευκαιρία να επανεφεύρουμε τους εαυτούς μας και να απομακρυνθούμε από βαρίδια του παρελθόντος».
Φάροι σε καιρούς αβεβαιότητας
Τα συγχαρητήρια τους στους νικητές των Tourism Awards 2020 μετέφερε και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης λέγοντας χαρακτηριστικά «Θα ήθελα να συγχαρώ όλους όσους δίνουν την μάχη καθημερινά, αδιάκοπα και σε όλα τα μέτωπα για το καλό του ελληνικού τουρισμού. Φέτος, η βράβευση των αρίστων έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. Οι άριστοι, οι ξεχωριστοί, οι καινοτόμοι, είναι αυτοί που μας καθοδηγούν σαν φάροι μέσα σε καιρούς αβεβαιότητας και σκοτεινιάς. Ο άριστος είναι αυτός που γίνεται παράδειγμα. Που ξεχωρίζει ακριβώς για να ωθήσει και να τραβήξει τους υπόλοιπους στο να προχωρήσουν. Και είναι ακριβώς στην επόμενη μέρα μιας μεγάλης κρίσης που θα ξεχωρίσουν οι πραγματικά άριστοι».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει ο τουρισμός «Μια παγκόσμια υγειονομική κρίση που αλλάζει τη ζωή μας σε όλα τα επίπεδα. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, απαιτείται από όλους να δείξουμε τα ηγετικά μας χαρακτηριστικά. Να λειτουργήσουμε με τρόπο υπεύθυνο, ψύχραιμο και αποτελεσματικό σε όλα τα πεδία δραστηριότητάς μας -ατομικά και κοινωνικά, στην οικογένειά μας, στη δουλειά μας» ανέφερε ο κ. Ρέτσος εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι «στο τέλος θα τα καταφέρουμε».
Οι νικητές των 14 Platinum
Την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε μία από τις 14 επιμέρους ενότητες των βραβείων απέσπασαν οι παρακάτω υποψηφιότητες, οι οποίες και διακρίθηκαν με Platinum βραβείο.
1. Strategy: ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για τις νέες επενδύσεις στην Costa Navarino
2. Innovation: Attica Group για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης
3. Hotels&Resorts: Poseidonion Grand Hotel στις Σπέτσες
4. Specialty Travel: ΜΑΙΝΑΛΟΝ Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, για την υλοποίηση δικτύου μονοπατιών 1.000 χλμ τα οποία συνδέουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου.
5. Guest Experience: Celestyal Cruises, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δραστηριότητες εν πλω
6. Travel: Mideast Travel Worldwide
7. Tourist Attractions: Windmills.gr, για την αναστήλωση 200 ανεμόμυλων και την ανάδειξη του αιολικού πάρκου του Οροπεδίου Λασιθίου
8. Architecture & Interior Design: Elastic Architects - Ever Eden Hotel, Ανάβυσσος
9. Greek Design: Anamnesia, για τα σουβενίρ της
10. Gastronomy: Aldemar Resorts - Sympossio Greek Gourmet Touring
11. Branding: Marketing Greece για την καμπάνια Oh My Greece | Unlock the Feeling
12. Digital Tourism: Ferryhopper για την online παρουσία της μηχανής αναζήτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων
13. Technology: LG Electronics για λύσεις που φέρνουν το Internet of Things στο ξενοδοχείο
14. Sustainability: Navarino Challenge των Active Media Group και Costa Navarino, για την εφαρμογή αρχών αειφορίας στην συγκεκριμένη διοργάνωση.
Να σημειωθεί, ότι ανάμεσα στα ηχηρά brands και τους φορείς που διακρίθηκαν φέτος περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι: Phaea Resorts, Hilton Athens, Grecotel Hotels&Resorts, H Hotels Collection, Μινωικές Γραμμές, Blue Star Ferries, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Δήμος Ηρακλείου, Navigator Travel, Όμιλος Μουζενίδη, Eurobank και LG.
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr