Γάντια και καθαριστικά συνεχίζουν να αγοράζουν οι καταναλωτές
Μέσα στον Μάιο παρατηρείται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων ανοδικών τάσεων στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Αύξηση 12,6% παρουσίασε κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ οι ταχυκίνητοι κωδικοί (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%.
Ποινικές διώξεις για τρομοκρατία στον 31χρονο και τις δύο γυναίκες για την έκρηξη στους Αμπελόκηπους
Φάρσαλα: 85χρονος βρέθηκε άγρια δολοφονημένος στο χωράφι του - Ανθρωποκυνηγητό για τον δράστη
Στο έλεος της κακοκαιρίας η Κύπρος με βροχές και χαλάζι - Βίντεο με ανεμοστρόβιλο
Πώς Αυστραλοί μαθηματικοί κατέρριψαν το «παράδοξο του σοφού πιθήκου»;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr