• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Το νέο άνοιγμα Ζελένσκι στις ΗΠΑ για το Ουκρανικό και οι αιχμές για την Ευρώπη – Σκληρές διαπραγματεύσεις στο ΜαϊάμιΑνυποχώρητοι οι αγρότες : Τα σχέδια για τις γιορτές – Αποφασισμένοι για κλιμάκωση των κινητοποιήσεωνΓαλλία: Αστυνομικοί πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν 26χρονο που απειλούσε με μαχαίρι περαστικούςΕφιάλτης για 15χρονη στο Ηράκλειο: Άνδρας δημοσίευσε στο διαδίκτυο γυμνές φωτογραφίες της
δημοφιλές τώρα: Οργή Ελλήνων της Γερμανίας: Αν τα παιδιά μας δε μαθαίνουν ελληνικά πώς θα επιστρέψουν;
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   16.06.2020 13:50
Newsroom
Newsroom

Γάντια και καθαριστικά συνεχίζουν να αγοράζουν οι καταναλωτές

Μέσα στον Μάιο παρατηρείται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων ανοδικών τάσεων στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο
Φωτογραφία Αρχείου/(Zsolt Czegledi/MTI via AP)
Φωτογραφία Αρχείου/(Zsolt Czegledi/MTI via AP)

Αύξηση 12,6% παρουσίασε κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ οι ταχυκίνητοι κωδικοί (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς. 

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%. 

total.png
Διαβάστε ακόμη

Το νέο άνοιγμα Ζελένσκι στις ΗΠΑ για το Ουκρανικό και οι αιχμές για την Ευρώπη – Σκληρές διαπραγματεύσεις στο Μαϊάμι

Ανυποχώρητοι οι αγρότες : Τα σχέδια για τις γιορτές – Αποφασισμένοι για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων

Αναφορές για πάνω από 500 διαγραμμένες σελίδες από τα αρχεία Έπσταϊν - Σφοδρή πολιτική σύγκρουση για τις νέες αποκαλύψεις

«Δε θέλω να με πλησιάσει ποτέ»: Ασφαλιστικά μέτρα κατά του Νίκου Παππά θα καταθέσει ο Νίκος Γιαννόπουλος

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • κατανάλωση
  • Κορονοϊός
  • Nielsen
  • σούπερ μάρκετ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr