Σούπερ μάρκετ: Πωλήσεις - μαμούθ το 2020 - Ποια προϊόντα έσπασαν όλα τα ρεκόρ
Αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες καθαρισμού και υγιεινής του σπιτιού, ενώ χαμηλότερος ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης για τις κατηγορίες των καλλυντικών και της ατομικής περιποίησης.Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, η οποία «μετράει» αίθουσες σούπερ μάρκετ άνω 100 τ.μ. στην ηπειρωτική Ελλάδα και στην Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων και των Discounters, η ανάπτυξη αυτή προήλθε από όλες τις ευρύτερες υπερκατηγορίες προϊόντων.
Δείτε αναλυτικά τα προϊόντα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Σε «ήρεμα νερά» η συνάντηση Γιώργου Γεραπετρίτη και Χακάν Φιντάν
Ανακοινώθηκαν οι υποψήφιοι διοικητές νοσοκομείων για 3η και 7η Υγειονομική Περιφέρεια - Όλα τα ονόματα
Συντάξεις Δεκεμβρίου: Νωρίτερα οι πληρωμές - Πότε καταβάλλονται
Από πού ξεκίνησε η Singles’ Day που... κοντράρει την Black Friday - Γιατί ονομάστηκε έτσι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr