Ικανοποίηση από τους πολίτες για το call center της Εφορίας
Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθµό 213- 1621000🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Υψηλό βαθµό ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούµενοι που χρησιµοποίησαν το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούµενων της Ανεξάρτητης Αρχής ∆ηµοσίων Εσόδων. Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθµό 213- 1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιµες ηµέρες κατά τις ώρες 7.30-17.00. Σε αυτόν τον αριθµό οι φορολογούµενοι και οι επαγγελµατίες µπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις και πληροφορίες για φορολογικά ζητήµατα και διαδικασίες.
Ειδικότερα, η έρευνα έγινε τηλεφωνικά µετά το πέρας της συνοµιλίας που είχαν οι φορολογούµενοι µε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούµενων. Το µεγαλύτερο ποσοστό των συναλλασσοµένων µε το ΚΕ∆ δήλωσαν ευχαριστηµένοι (δήλωσαν ικανοποιηµένοι ή πολύ ικανοποιηµένοι) µε την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν (80,32%), µε την επίλυση του προβλήµατός τους (79,63%) και µε τη συµπεριφορά του εκπροσώπου που τους εξυπηρέτησε (89,57%).
Η ΑΑ∆Ε σηµειώνει ότι η ικανοποίηση των συναλλασσοµένων από τις υπηρεσίες που λαµβάνουν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΕΦ κυµαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτό συµβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία µε χαµηλές προσδοκίες, λόγω προηγούµενων εµπειριών, αρνητικής προβολής από τα µέσα ενηµέρωσης κ.λπ., αντιµετωπίζουν µια οργανωµένη δοµή που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελµατικά και βάσει διαδικασιών
ΣΥΡΙΖΑ: Ασκήσεις ισορροπίας από Φάμελλο – Τα ονόματα που ακούγονται για τις αλλαγές και σε ΚΟ, κόμμα και ο ρόλος Πολάκη
Τα τρία σήματα που εξέπεμψε ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο - Σε ποια θέματα ρίχνει το βάρος
ΟΣΕ τέλος, έρχονται οι «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας» - Τι αλλάζει με το νέο νομοσχέδιο
Πρωτότυπο «αντίο» σε ένα παλιό αυτοκίνητο: Οικογένεια... έθαψε και έκανε πανάκριβη τελετή σε ένα παλιό Suzuki γιατί ήθελε να το «τιμήσει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr