• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
ΗΣΑΠ: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις ράγες στα Κάτω Πατήσια - Διακόπηκαν δρομολόγιαΟ Εμμανουήλ Καραλής κορυφαίος αθλητής της χρονιάς στα βραβεία ΠΣΑΤ 2025ΟΠΕΚΕΠΕ: Ποινική δίωξη σε τρεις αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις - Δεσμεύτηκαν περιουσιακά στοιχείαΕΦΕΤ: Ανακαλεί καραμέλες από την αγορά - Ποιες είναι και γιατί
δημοφιλές τώρα: Αγρότες: Στην αντεπίθεση για τους κλειστούς δρόμους: Καταγγέλλουν «εντολή Μαξίμου» στην ΕΛΑΣ - Τα...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   07.04.2022 19:44
Μαρία Λιλιοπούλου
Μαρία Λιλιοπούλου

Συντάκτρια

Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τα αιτήματα της Vodafone προς την ΕΕΤΤ είναι:

Τηλεπικοινωνίες: Κόντρα ΟΤΕ - παρόχων για τον δωρεάν διπλασιασμό ταχυτήτων Ιντερνετ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  
Pixabay
Pixabay

Κόντρα μεταξύ ΟΤΕ και παρόχων έχει πυροδοτήσει η δωρεάν αναβάθμιση των ταχυτήτων σύνδεσης στο Ίντερνετ, την οποία έχει ήδη αρχίσει να υλοποιεί ο ΟΤΕ διπλασιάζοντας τα Mbps των συνδρομητών του χωρίς από τους τελευταίους να απαιτείται οποιαδήποτε ενέργεια και χωρίς να μεταβάλλεται η διάρκεια του συμβολαίου τους ή το ύψος του μηνιαίου παγίου τους.

Πηγές των άλλων παρόχων σημειώνουν ότι η αγορά αιφνιδιάστηκε και είναι πλέον υποχρεωμένη να ακολουθήσει επωμιζόμενη ένα τεράστιο κόστος δεδομένου ότι έως και σήμερα ο έλεγχος για τα πακέτα λιανικής γίνεται με το απαρχαιωμένο πλέον μοντέλο του 2011.

Για το ζήτημα έχουν κληθεί σε ακρόαση από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) την Παρασκευή τόσο ο ΟΤΕ όσο και η Vodafone, η οποία με επιστολή της προ τριμήνου είχε ζητήσει μεταξύ άλλων να τεθεί άμεσα σε ισχύ το νέο μοντέλο ελέγχου συμπίεσης περιθωρίου για τα πακέτα λιανικής του ΟΤΕ και να ληφθούν άμεσα προσωρινά μέτρα για την προστασία της ανταγωνιστικης δομής της αγοράς.

Να σημειωθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες είχε προηγηθεί η αναβολή της συζήτησης της ΕΕΤΤ αναφορικά με τα νέα τιμολογιακά πακέτα του ΟΤΕ, τα οποία σχετίζονται με τη δωρεάν αύξηση των ταχυτήτων.

Στο θέμα, το οποίο έχει προκύψει πήρε σήμερα Πέμπτη επισήμως θέση η Vodafone, η οποία σε ανακοίνωσή της αφού αναφέρει ότι «στηρίζει κάθε προσπάθεια για την ψηφιακή μετάβαση και την αναβάθμιση ταχυτήτων και υπηρεσιών», υπογραμμίζει με νόημα πως «η μετάβαση αυτή οφείλει να γίνεται με όρους δίκαιους και με τρόπο που διασφαλίζεται ο ανταγωνισμός και η ισότιμη πρόσβαση. Η στρέβλωση του ανταγωνισμού και η μη διασφάλιση ισότιμων όρων στην πραγματικότητα οδηγεί σε επιστροφή σε μονοπωλιακές συνθήκες, σε βάρος τελικά των ίδιων των καταναλωτών».

Η εταιρεία επισημαίνει ότι, έχοντας η ίδια πρωτοστατήσει για την ψηφιακή μετάβαση με τις επενδύσεις της (όντας μάλιστα και ο πρώτος πάροχος που επένδυσε σε οπτική ίνα), υποστηρίζει κάθε προσπάθεια που κατατείνει σε αυτό το σκοπό. Έτσι, είχε χαιρετίσει από την πρώτη στιγμή την ανακοίνωση του ΟΤΕ για αναβάθμιση των συνδέσεων των Ελλήνων καταναλωτών, δηλώνοντας μάλιστα τη δέσμευσή της να υλοποιήσει την αναβάθμιση και για τους δικούς της πελάτες, με την προϋπόθεση πάντοτε αυτό να είναι δυνατό με ισότιμους και δίκαιους όρους.

Υπενθυμίζει ότι προς την κατεύθυνση της διασφάλισης ενός δίκαιου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, έχει υποβάλει στην ΕΕΤΤ σχετικό αίτημα εδώ και τρεις μήνες, «το οποίο δυστυχώς έως σήμερα δεν είχε εξετάσει η Επιτροπή, και του οποίου η ακρόαση έχει ορισθεί για τις 8 Απριλίου 2022». Η Vodafone διεκρινίζει μάλιστα ότι δεν τίθεται κανένα ζήτημα έκτακτου «μπλοκαρίσματος» εκ μέρους της, όπως εσφαλμένα έχει αναφερθεί σε δημοσιεύματα, αλλά καθυστερήσεων στην επεξεργασία ενός εύλογου αιτήματος για τις οποίες δεν ευθύνεται η εταιρεία.

Τα αιτήματα της Vodafone προς την ΕΕΤΤ είναι:

  • Να τεθεί άμεσα σε ισχύ το νέο μοντέλο ελέγχου συμπίεσης περιθωρίου για τα πακέτα λιανικής του ΟΤΕ, το οποίο και έχει «παγώσει» από τον Μάρτιο του 2021 οπότε και ολοκληρώθηκε η σχετική διαβούλευση. Να σημειωθεί ότι σήμερα ο έλεγχος γίνεται με το απαρχαιωμένο πλέον μοντέλο του 2011.
  • Να ληφθούν άμεσα προσωρινά μέτρα για την προστασία της ανταγωνιστικης δομής της αγοράς έως ότου εξασφαλιστεί η οικονομική αναπαραγωγιμότητα και από την λοιπή αγορά η οποία κατά την εκτίμησή μας μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της εξασφάλισης κατάλληλου εκπτωτικού σχήματος όχι μόνο στο εφάπαξ τέλος μετάβασης αλλά και στο μηνιαίο τέλος χονδρικής.
  • Να εκκινήσει άμεσα η διαδικασία επικαιροποίησης του μοντέλου BULRIC+ των τελών χονδρικής προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι τρέχουσες εξελίξεις και αλλαγές που επέρχονται στην αγορά, βάσει της αλλαγής της ζήτησης.

Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Μαρτίου ο ΟΤΕ είχε ανακοινώσει ότι ξεκινά η σταδιακή δωρεάν αναβάθμιση ταχυτήτων του σταθερού ευρυζωνικού internet για οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές από την COSMOTE, σε περιοχές που δεν έχει φτάσει ακόμη η οπτική ίνα μέχρι το σπίτι και την επιχείρηση και όπου αυτό είναι τεχνολογικά εφικτό. Η αναβάθμιση αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022.

Οι συνδρομητές σταθερής COSMOTE, οικιακοί και εταιρικοί, στους οποίους είναι τεχνικά εφικτή η αναβάθμιση, θα μεταφερθούν στην αμέσως επόμενη εμπορικά διαθέσιμη ταχύτητα Internet, διατηρώντας την ίδια τιμή. Ειδικότερα, συνδρομητές με οικονομικό πρόγραμμα ταχύτητας έως 24Mbps, έως 50Mbps και έως 100Mbps, θα αναβαθμιστούν σε ταχύτητα έως 50Mbps, έως 100Mbps και έως 200Mbps αντίστοιχα, χωρίς να προβούν σε καμία ενέργεια και χωρίς καμία μεταβολή στη διάρκεια του συμβολαίου τους ή του μηνιαίου παγίου. Η αναβάθμιση θα πραγματοποιηθεί ανάλογα με την κάθε σύνδεση είτε αυτόματα και απομακρυσμένα, είτε σε ορισμένες περιπτώσεις μετά από τεχνική υλοποίηση και επικοινωνία με τους συνδρομητές. Οι συνδρομητές στους οποίους είναι εφικτή η αναβάθμιση, θα ενημερώνονται, αμέσως μετά την ολοκλήρωσή της, μέσω του λογαριασμού σταθερής, της εφαρμογής My COSMOTE App και με γραπτό μήνυμα (sms).

Διαβάστε ακόμη

Στην αντεπίθεση οι αγρότες για τους κλειστούς δρόμους: Καταγγέλλουν «εντολή Μαξίμου» στην ΕΛΑΣ - Τα τρία αιτήματά τους

Η απίστευτη ιστορία συνταξιούχου σε κοντέινερ - Σεισμόπληκτος και πλημμυροπαθής του Daniel ζει χωρίς ρεύμα επί 6 μήνες

Νεκρό βρέφος στην Αθήνα: «Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι, θα τον βάλω στο χώμα» - Οργή της γιαγιάς κατά του πατέρα

«Η χρονιά του χταποδιού»: Πώς η κλιματική αλλαγή οδήγησε στην αύξησή του στην Αγγλία και τι σημαίνει αυτό

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ΕΕΤΤ
  • Vodafone
  • πάροχοι
  • ταχύτητα
  • ΟΤΕ
  • ίντερνετ
  • ειδήσεις τώρα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr