Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Νέα μέτρα για την ακρίβεια στο ρεύμα προανήγγειλε ο Μητσοτάκης: Έκτακτο τέλος στους παραγωγούς ενέργειας για επιδότηση τον Αύγουστο
Πειραιάς: Εμπλεκόμενος στην δολοφονία Λυγγερίδη ο 20χρονος σύντροφος της ανήλικης που μαχαίρωσε 19χρονη
ΗΠΑ: Εκτός περιμέτρου ασφαλείας το κτίριο από το οποίο ο δράστης πυροβόλησε τον Τραμπ - «Παταγώδης αποτυχία»
Ιστορική στιγμή: Η σπανιότερη φάλαινα στον κόσμο μπορεί να ξεβράστηκε σε παραλία - Δεν την είχε συναντήσει ποτέ άνθρωπος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr