Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση

Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
«Έκαναν μπάζωμα α λα Τέμπη»: Καταγγελία κτηνοτρόφου για υγειονομική βόμβα μετά τη θανάτωση των ζώων του
Ο Τραμπ κλείνει το μάτι στους μελανοχίτωνες της Ευρώπης
Το παραμύθι των Χριστουγέννων – Κάποτε οι συγγραφείς, μάς αποκάλυπταν την ζοφερή πραγματικότητα, τώρα μόνο απατηλή λάμψη
Οι επιστήμονες προειδοποιούν για δυναμική μετάδοση της γρίπης κατά τις γιορτές - Έξαρση τις επόμενες ημέρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




