Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Γεωργιάδης: Σχεδιάζουμε μήνυμα επιβεβαίωσης στο κινητό για συναίνεση στη συνταγογράφηση
«Όλα καλά εδώ» - Το τελευταίο μήνυμα των επιβατών πριν από την έκρηξη στο υποβρύχιο Titan
Το βαρύ ζεϊμπέκικο του Κουτσούμπα στο φεστιβάλ της ΚΝΕ - Ποιο τραγούδι χόρεψε
Ο Γιώργος Κιμούλης μήνυσε την Παναγιώτα Βλαντή για συκοφαντική δυσφήμιση
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr