Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο

Ανοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Ουγγαρία: Ο Όρμπαν καλεί την ΕΕ να ξεκινήσει απευθείας συνομιλίες με τη Ρωσία
Ποινική δίωξη στους συλληφθέντες για τα επεισόδια στο Σύνταγμα - Στο αυτόφωρο μέλη του «Ρουβίκωνα»
«Η υποστήριξη του Τραμπ παραμένει κρίσιμη»: Στο Λονδίνο ο Ζελένσκι ενόψει της συνόδου των Ευρωπαίων συμμάχων της Ουκρανίας
Οι χλιδάτες «τσάντες δώρων» των Όσκαρ – Διακοπές χιλιάδων δολαρίων και πολυτελείς υπηρεσίες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr