Αύξηση τζίρου στα online σούπερ μάρκετ - Λιγότερα στο καλάθι, ακριβότερα στο ταμείο
Ανοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Νέα μέτρα για την ακρίβεια στο ρεύμα προανήγγειλε ο Μητσοτάκης: Έκτακτο τέλος στους παραγωγούς ενέργειας για επιδότηση τον Αύγουστο
Πειραιάς: Εμπλεκόμενος στην δολοφονία Λυγγερίδη ο 20χρονος σύντροφος της ανήλικης που μαχαίρωσε 19χρονη
ΗΠΑ: Εκτός περιμέτρου ασφαλείας το κτίριο από το οποίο ο δράστης πυροβόλησε τον Τραμπ - «Παταγώδης αποτυχία»
Ιστορική στιγμή: Η σπανιότερη φάλαινα στον κόσμο μπορεί να ξεβράστηκε σε παραλία - Δεν την είχε συναντήσει ποτέ άνθρωπος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr