Σούπερ μάρκετ: Από πού κόβουν οι καταναλωτές λόγω ακρίβειας - Πώς άλλαξε ο τρόπος που ψωνίζουν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι ανταγωνιστικές τιμές (66,6%), η ποικιλία προϊόντων (57,2%) και οι ελκυστικές προσφορές (54,6%) είναι τα τρία πιο σημαντικά πράγματα που επηρεάζουν τον καταναλωτή για να τον κερδίσει ένα φυσικό κατάστημα και αυτά τα κριτήρια είναι που επικρατούν και στις επιλογές για το ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε στο 15ο συνέδριο της ECR Hellas ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας «Τι θέλουν και τι κάνουν οι καταναλωτές σήμερα», που εκπόνησε το πανεπιστήμιο.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Ανοίγουν λωρίδες για τους εκδρομείς οι αγρότες - «Δεν θα επιτρέψουμε κίνηση οχημάτων όσο ο δρόμος έχει εμπόδια», η απάντηση της ΕΛΑΣ
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από απόψε: Ποιες περιοχές θα πληγούν - Το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Πλακιάς σε Γεωργιάδη: Αν τα βρούμε με την Καρυστιανού θα γίνεις ξανά τηλεβιβλιοπώλης
Νατάσσα Μποφίλιου - Γιάννης Χαρούλης: Ακυρώνεται η παγκόσμια περιοδεία τους
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



