Σούπερ μάρκετ: Αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών λόγω ακρίβειας
Με ρυθμούς 9,2% αναπτύχθηκε στο 9μηνο το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ από καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Πώς έφτασε στις πρόωρες εκλογές η Γερμανία: Τι προκάλεσε την κρίση – Θα είναι υποψήφιος ξανά ο Σολτς;
Γυναικοκτονία στο Αγρίνιο: Οπλισμένο πιστόλι είχε πάνω του ο δράστης όταν συνελήφθη - Τι άλλο βρήκε η αστυνομία
Θλίψη για την απώλεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη: Η διαδρομή του από τον αντιδικτατορικό αγώνα, στη ναυτιλία και την ίδρυση της Motor Oil
Γιάννης Μπουτάρης: Χιλιάδες Θεσσαλονίκεις είπαν το ύστατο χαίρε - Επικήδειοι από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr