Σούπερ μάρκετ: Αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών λόγω ακρίβειας
Με ρυθμούς 9,2% αναπτύχθηκε στο 9μηνο το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ από καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Αποχωρεί από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Κασσελάκης - Το ανακοίνωσε και επίσημα στους συνεργάτες του
Η κρίση στη Μέση Ανατολή μεταφέρθηκε στην Ευρώπη – Φόβος στην Ε.Ε. ότι ξαναζωντανεύει το φάντασμα του αντισημιτισμού
Eurostat: Η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό μακροχρόνια ανέργων στην ΕΕ
Euroleague: Μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ σε ένα ντέρμπι επικών διαστάσεων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr