Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Συναγερμός στη Μαγνησία: Τα 100 έφτασαν τα κρούσματα γαστρεντερίτιδας λόγω του νερού - Στην περιοχή ο ΕΟΔΥ τη Δευτέρα
Δύο συλλήψεις για την κατάρρευση του κτιρίου στην Κωνσταντινούπολη - Έχτισαν όροφο με άμμο θαλάσσης
Ισραήλ: Αποδέχεται το «ελλαττωματικό» σχέδιο Μπάιντεν» για τη Γάζα – «Αγκάθια» δύο υπουργοί
Παντρεύτηκε ο 93χρονος μεγιστάνας των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοχ - Ποια είναι η 5η εκλεκτή της καρδιάς του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr