Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα

Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ανοίγουν λωρίδες για τους εκδρομείς οι αγρότες - «Δεν θα επιτρέψουμε κίνηση οχημάτων όσο ο δρόμος έχει εμπόδια», η απάντηση της ΕΛΑΣ
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από απόψε: Ποιες περιοχές θα πληγούν - Το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Πλακιάς σε Γεωργιάδη: Αν τα βρούμε με την Καρυστιανού θα γίνεις ξανά τηλεβιβλιοπώλης
Νατάσσα Μποφίλιου - Γιάννης Χαρούλης: Ακυρώνεται η παγκόσμια περιοδεία τους
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



