Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Φρίκη στη Βραυρώνα με νεκρό βρέφος: Υπό κράτηση οι γονείς - Εξετάζεται εάν το πέταξε ο πατέρας στα σκουπίδια
Νέο σύστημα ελέγχων και κυρώσεων για τα ανασφάλιστα ΙΧ: Τι ισχύει με τις ενστάσεις και τα πρόστιμα
Τραγωδία στην Αγία Πετρούπολη: Τουλάχιστον 4 νεκροί μετά την «βουτιά» λεωφορείου σε ποτάμι
Έρχεται app στο κινητό για τα εφημερεύοντα φαρμακεία της Αττικής: Τι λέει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr