Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα

Υψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Χριστούγεννα στους δρόμους θα κάνουν οι αγρότες - Τα «όχι» και τα «ναι» της κυβέρνησης
Ποια θα είναι η γεωπολιτική κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο το 2026 - Γιατί θα είναι απαιτητική χρονιά για την Ελλάδα
Σπάει όλα τα ρεκόρ η ανεργία των πτυχιούχων ΑΕΙ στην Ελλάδα - Ποια η κατάσταση στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ
Η «ζαριά» του Μητσοτάκη με τα μπλόκα και τις παρακάμψεις, τα τηλεφωνήματα του Ρωμανού σε αγροτοσυνδικαλιστές και ο υπουργός που ζει σε πεζόδρομο με άσφαλτο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




