Οι millennials αλλάζουν το μέλλον των σούπερ μάρκετ
Δεν δένονται συναισθηματικά με ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή αλυσίδα, αλλά επιλέγουν σημείο ανάλογα με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής για το προϊόν που θέλουν να αποκτήσουν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Σαρωτικές αλλαγές στο λιανεμπόριο τροφίμων αναμένεται να φέρουν τα επόμενα χρόνια οι millennials. Οι τελευταίοι και ειδικότερα όσοι είναι ηλικίας μεταξύ 20 και 30 ετών, ζητούν κάτι διαφορετικό απ' όσα έχουν να τους προσφέρουν σήμερα τα ράφια των σούπερ μάρκετ, τα οποία καλούνται να αλλάξουν δραστικά τον τρόπο που προσεγγίζουν το συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό
Σύμφωνα με τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών και επιστημονικό σύμβουλο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), Γιώργο Δουκίδη, οι αλυσίδες πρέπει να εμπλουτίσουν τη γκάμα των προϊόντων τους με νέες γεύσεις πιο εξωτερικές αλλά και με καινοτόμα προϊόντα, εάν θέλουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των millennials. Διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν μια πολύ δυναμική κατηγορία καταναλωτών, οι οποίοι αποτελούν το 20% με 25% του αγοραστικού κοινού.
«Οι millennials», τόνισε ο κ. Δουκίδης, «ψάχνονται και αναζητούν να δοκιμάσουν νέες κουζίνες διαφορετικές απ’ ότι έχουν συνηθίσει να τρώνε στο σπίτι τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου, ειδικά στις ηλικίες κάτω των 35 ετών το ποσοστό που επιλέγει την ελληνική διατροφή πέφτει κάτω από το 50% με τους νέους να επιλέγουν την ποικιλία από διαφορετικές κουζίνες.
Αντίθετα, οι μεγαλύτερες ηλικίες παραμένουν πιστές στη μεσογειακή κουζίνα, την οποία θεωρούν πιο υγιεινή και υψηλότερης διατροφικής αξίας. «Όσο πιο μεγάλοι γινόμαστε, τόσο προτιμάμε την μεσογειακή κουζίνα. Όσο πιο νέοι τόσο πιο πολύ ψαχνόμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πέρα από τις διατροφικές «ιδιαιτερότητές τους», οι millennials δεν δένονται συναισθηματικά με ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή αλυσίδα, αλλά επιλέγουν σημείο ανάλογα με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής για το προϊόν που θέλουν να αποκτήσουν.
Για τον κ. Κωνσταντίνο Μαχαίρα, πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ και έμπειρο στέλεχος του λιανεμπορίου τροφίμων, οι millenials και οι εντελώς διαφορετικές καταναλωτικές συνήθειες που έχουν σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές είναι μια μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες, οι οποίες θα πρέπει γρήγορα να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα πριν χάσουν το τρένο… «Στις ΗΠΑ, οι millennials έχουν βγάλει από τη διατροφή τους τα τυροκομικά, φανταστείτε τι συνέπειες θα έχει αυτό», σημειώνει με έμφαση.
Γιατί ο Μπάιντεν επέτρεψε στην Ουκρανία να κάνει χρήση πυραύλων στο ρωσικό έδαφος; Πώς αλλάζουν οι ισορροπίες στον πόλεμο
Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση από τον Άρειο Πάγο για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
Στάση εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη - Ποιες ώρες τραβούν χειρόφρενο
Το αντίο του Κώστα Μυλώση στον κουμπάρο του Βασίλη Μαντζουράνη - Η μέρα και η ώρα της κηδείας του αδικοχαμένου μουσικού
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr