Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι ινφλουένσερς: Οι αμοιβές ανά κατηγορία - Οι τακτικές που χρησιμοποιούν για να κρύψουν τα έσοδα τους
Υπάρχουν 5 διαφορετικές κατηγορίες ινφλουένσερ ανάλογα ακολούθους, που διαθέτουν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Τους ινφλουένσερς έχει θέσει στο στόχαστρο της η ΑΑΔΕ. Η ειδική ομάδας social media της Αρχής, αξιοποιώντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης σκανάρει τις αναρτήσεις μικρών και μεγάλων ινφλουένσερ, ώστε να εντοπίσει εκείνους, που ου εμφανίζονται φτωχοί στα χαρτιά, ωστόσο διάγουν πολυτελή ζωή.
Υπάρχουν 5 διαφορετικές κατηγορίες ινφλουένσερ ανάλογα ακολούθους, που διαθέτουν
- Nano Influencers (1.000-10.000 ακόλουθοι): Κέρδη από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Micro Influencers (10.000-50.000 ακόλουθοι): Κέρδη από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Mid-Tier Influencers (50.000-500.000 ακόλουθοι): Κέρδη από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Macro Influencers (500.000-1.000.000 ακόλουθοι): Κέρδη από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Mega Influencers (πάνω από 1.000.000 ακόλουθοι): Κέρδη άνω των 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
Πώς κρύβουν τα έσοδα τους
Πολλοί επιλέγουν να κάνουν εμπορικές προωθήσεις μόνο στα στόρι τους, που σβήνονται μέσα σε 24 ώρες, ώστε να κρύψουν τα έσοδα τους. Μια άλλη τακτική που χρησιμοποιούν είναι να εμφανίζουν τις προωθητικές αναρτήσεις ως ανταποδοτική δωρεάν διαφήμιση για υπηρεσίες που δέχτηκαν. Για παράδειγμα, ένας ινφλουένσερ μπορεί να πει ότι διαφήμισε μια κλινική πλαστικής χειρουργικής με αντάλλαγμα να του κάνουν δωρεάν κάποια επέμβαση, αλλά μπορεί να έχει πάρει και αμοιβή.
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr