Νέο επεισόδιο στην κόντρα Λουξ με Coca – Cola
Τι απαντά η Coca- Cola Hellas🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σε νέο επίπεδο μεταφέρεται η διαμάχη της Λουξ με την Coca Cola, με επίκεντρο τη διαφημιστική καμπάνια της τελευταίας για την Αθήνα. Ο επικεφαλής της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών Λουξ, Γιάννης Μαρλαφέκας, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο των διεθνών αγώνων αυτοκινήτου PICK Πάτρας, ανέφερε πως, σε συνέχεια της προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου και Επικοινωνίας (ΣΕΕ), ανεξάρτητα από την απόφαση που αυτό θα εκδώσει σήμερα, σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον της Coca Cola, καθώς και του αρμόδιου υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου να προασπίσει τα συμφέροντα της επιχείρησής του.
Ξεκαθάρισε πως θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη ακόμη και στην περίπτωση που Βίκος και ΕΨΑ, οι άλλες δυο ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών με τις οποίες προσέφυγε από κοινού στο ΣΕΕ δεν ακολουθήσουν, ενώ δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τη στάση του υπουργείου Πολιτισμού, παρότι, όπως είπε, είχε ενημερωθεί εγκαίρως.
Υπογράμμισε πως δεν έχει καταλήξει ακόμη στα νομικά εργαλεία που θα επιστρατεύσει, εάν δηλαδή θα υποβάλει μήνυση ή θα προχωρήσει στην κατάθεση αντέγκλησης, σημειώνοντας πως αυτή είναι μια στρατηγική απόφαση και θα την εξετάσει σε συνεννόηση με τους νομικούς του συμβούλους. Ο ιδιοκτήτης της Λουξ διευκρίνισε πως στόχος της προσφυγής στη Δικαιοσύνη δεν είναι η αποζημίωση (κάτι που, ούτως ή άλλως, είναι δύσκολο να αποδειχθεί), αλλά να σταματήσει η αυθαιρεσία στη χρήση των εθνικών συμβόλων για επιχειρηματικό όφελος από οποιονδήποτε στο μέλλον.
Τι απαντά η Coca-Cola Hellas
Πηγές της Coca Cola Hellas, σχολιάζοντας την πρόθεση ανταγωνιστριών εταιρειών να προσφύγουν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, αναφέρουν πως ο τουρισμός και η ανάδειξη της Ελλάδας διεθνώς αποτελούν για την εταιρεία προτεραιότητα και στρατηγικό πυλώνα του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς.
Επισημαίνουν, μάλιστα, πως η Coca-Cola στην Ελλάδα εδώ και τρία χρόνια στηρίζει σταθερά τον ελληνικό τουρισμό, προωθώντας δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, μέσα από τα συλλεκτικά μπουκάλια, χρησιμοποιώντας ως Μέσο μια διεθνώς αναγνωρίσιμη μάρκα και ένα πασίγνωστο σύμβολο (το μπουκάλι της Coca-Cola).
Υπογραμμίζουν πως η Coca-Cola σέβεται τον νόμο και τους θεσμούς, και λειτουργεί στο πλαίσιο των κανόνων και της επιχειρηματικής δεοντολογίας. Συγχρόνως τονίζουν πως δεν θα προέβαινε ποτέ σε παράνομες ή μη εγκεκριμένες δράσεις που θα έθεταν σε ρίσκο τη φήμη και την αξιοπιστία της ενώ κλείνουν λέγοντας πως οι εντυπώσεις που ανταγωνίστριες εταιρίες του κλάδου δημιουργούν σε βάρος της εταιρείας, περί μη τήρησης του νόμου, είναι λανθασμένες, διαστρεβλώνουν την πραγματική εικόνα, μειώνουν την αξία των ενεργειών της εταιρείας και τον ουσιαστικό σκοπό της καμπάνιας, που είναι η στήριξη του ελληνικού τουρισμού.
Κατέρρευσε ψηφιακά το Νοσοκομείο της Νίκαιας: Εξετάσεις, εξιτήρια, μισθοδοσίες... στο χέρι
Η μάχη των... ντεσιμπέλ στη Θεσσαλονίκη: Κάθε μέρα 10 επιχειρηματίες οδηγούνται με χειροπέδες στο κρατητήριο
Φοβερός και «τριπλός» ο Γιάννης Αντετοκούνμπο! Κυπελλούχοι οι Μπακς
Πρεμιέρα σήμερα για το «Καλάθι του Αϊ-Βασίλη»: Ποια μαγαζιά με παιχνίδια αφορά - Τι περιλαμβάνει
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr