Black Friday: Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετέχουν στη γιορτή εκπτώσεων!
Κάνουν την έκπληξη και συμμετέχουν στη διάλυση τιμών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά ┋
Ο Σκλαβενίτης κι ο ΑΒ Βασιλόπουλος δίνουν το «παρών» στην black Friday! Οι δύο κολοσσοί των σούπερ μάρκετ θα συμμετέχουν στο... πανηγύρι των εκπτώσεων της παγκόσμιας φρενίτιδας της «μαύρης Παρασκευής».
Συγκεκριμένα η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ από την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία όπως έχει δείξει σε όλη την πορεία της στο λιανεμπόριο δεν έχει δείξει και μεγάλο ενδιαφέρον στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, κάνει την έκπληξη κι ανακοινώνει εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για τη black Friday και το Σάββατο.
Η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.
Μέχρι στιγμής αυτά είναι τα καταστήματα που συμμετέχουν στη διάλυση τιμών
- Public
- Electrostore24
- E-lonovo
- E-shop
- Media Markt
- SpotMechanic
- Volton
- Ηρων
- Energy-market
- Δίκτυο καθηγητών
- Δάσκαλοι
- NN Direct
- Mandellos sport
- Intersport
- Zackret
- Tsakiris Mallas
- Triumph
- spartoo
- myshoe
- KOOLPFLY
- mat
- J.A.B.A.
- Funky Buddha
- Factory Outlet
- Delikaris Sport
- Cosmos Sport
- Celestino
- BrandGalaxy
- Be casual
- alter shop
- Vagrancy Lifestyle
- deVIL perfume
- notos
- Attica
Πότε ξεκινά, πόσο διαρκεί, τι να προσέξετε
Mε ταχύ βήμα ήρθε ο Νοέμβριος και μαζί οι φθινοπωρινές εκπτώσεις, που αναμένεται να μας υποδεχθούν την 1η του μηνός, ημέρα Παρασκευή, και θα διαρκέσουν έως την Κυριακή 15 Νοεμβρίου.
Kατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων θα αναγράφονται υποχρεωτικά η παλιά και η νέα τιμή των προς πώληση αγαθών και των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενώ επιτρέπονται η αναγραφή και δημοσιοποίηση του ποσοστού έκπτωσης.
Κατά το διάστημα αυτό εκ του νόμου παρέχεται η δυνατότητα προαιρετικής λειτουργίας των καταστημάτων και των σούπερ μάρκετ την Κυριακή 3 Νοεμβρίου, με προτεινόμενο ωράριο από τις 11.00 έως τις 18.00.
Ωστόσο, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ότι «εκφράζοντας την πλειοψηφία των μελών του και θέτοντας ως στόχο την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς, έχει καταθέσει πρόταση άμεσης κατάργησης του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων».
Σε κάθε περίπτωση θα ακολουθήσουν οι Βlack Friday (η οποία πέφτει την τελευταία Παρασκευή κάθε Νοεμβρίου και για το 2019 πέφτει στις 29/11) και Cyber Monday (για το 2019 πέφτει στις 2 Δεκεμβρίου), για τις οποίες φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα εργάζονται πυρετωδώς. Στη διάρκεια αυτών των καταναλωτικών εθίμων που ξεκίνησαν στις ΗΠΑ αλλά γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, οι εταιρείες πραγματοποιούν μεγάλες εκπτώσεις σε προϊόντα που είναι σε στοκ.
Στο 24ωρο που είναι σε εξέλιξη η Black Friday και η Cyber Monday, οι προσφορές των φυσικών και online καταστημάτων μπορούν να αγγίξουν ακόμη και το 80% σε ορισμένα προϊόντα. Εν προκειμένω, πρέπει να σημειωθεί πως η Cyber Monday αφορά μόνο σε αγορές στο Διαδίκτυο, όπως υποδηλώνει και η ονομασία της.
Πώς προέκυψε ο όρος Black Friday
H Black Friday oρίζεται συνήθως την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Ετσι, φέτος θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019. Η «Μαύρη Παρασκευή» έγινε θεσμός στις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του '60, όταν τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν χειρόγραφα σημειωμένα με μελάνι. Τότε, οι ημέρες με αρνητικούς ισολογισμούς στις πωλήσεις σημειώνονταν με κόκκινο χρώμα, ενώ οι ημέρες με θετικό αποτύπωμα σημειώνονταν με μαύρο.
Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ' ου και η ονομασία Black Friday.
Πού πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή οι εμπορικές επιχειρήσεις
- Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
- Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
- Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
- Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
- Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης, που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Τι πρέπει να προσέξει ο καταναλωτής στις online αγορές
- Εάν δεν γνωρίζεις ένα κατάστημα και θέλεις να παραγγείλεις από αυτό, κάνε πρώτα τη διαδικτυακή σου έρευνα. Εξάλλου κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, οφείλει να σου παρέχει σε ευδιάκριτο σημείο το είδος και το όνομα της επιχείρησης, την έδρα της και τα διαθέσιμα στοιχεία επικοινωνίας με αυτή.
- Πρέπει να είσαι προσεκτικός ότι το προϊόν που επιλέγεις μέσω φωτογραφιών σ’ ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σίγουρα αυτό που ψάχνεις.
- Διάβασε τους όρους χρήσης και αγοράς, που πρέπει να υπάρχουν σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος πότε θα λάβεις το προϊόν από την ημέρα παραγγελίας του ανάλογα και με τη διαθεσιμότητά του, την πολιτική επιστροφών, τους τρόπους πληρωμής, το κόστος των μεταφορικών, την πολιτική ακύρωσης κ.λ.π.
- Βεβαιώσου ότι η σελίδα πληρωμής του καταστήματος χρησιμοποιεί τεχνολογία κρυπτογράφησης SSL (Secure Sockets Layer). Όταν φτάσει η στιγμή της πληρωμής,η διεύθυνση της ιστοσελίδας πρέπει να ξεκινά με https:// και όχι απλά με http://. Επίσης, στο κάτω δεξί μέρος του περιηγητή http://www.saferinternet.gr θα πρέπει να υπάρχει ένα λουκετάκι.
- Διάβασε την πολιτική του καταστήματος για τη συλλογή των προσωπικών δεδομένων, και συγκεκριμένα, ποιες πληροφορίες αποθηκεύονται κατά την ηλεκτρονική συναλλαγή και πώς χρησιμοποιούνται. Το κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία σου για την αποστολή διαφημιστικών προσφορών ή άλλων ενημερωτικών μηνυμάτων, με την προϋπόθεση ότι σε ενημερώνει και το δηλώνει ξεκάθαρα εξ αρχής στους όρους του. Επίσης, το κατάστημα πρέπει απαραίτητα να σου παρέχει τη δυνατότητα κάθε φορά να επιλέγεις εάν επιθυμείς να διακόψεις οποιαδήποτε τέτοια επικοινωνία.
- Με την ολοκλήρωση της αγοράς σου, θα πρέπει να λάβεις επιβεβαίωση της παραγγελίας σου από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η οποία συνήθως στέλνεται με e-mail. Στο συγκεκριμένο μήνυμα αναγράφονται τα σημαντικά στοιχεία της συναλλαγής, όπως ο αριθμός παραγγελίας, περιγραφή του προϊόντος που παρήγγειλες, ο χρόνος και ο τρόπος παράδοσης. Εάν δε λάβεις κάποιο μήνυμα επιβεβαίωσης, καλό είναι να επικοινωνήσεις με το κατάστημα από το οποίο πραγματοποίησες την παραγγελία σου, για να δεις εάν υπήρξε κάποιο θέμα.
- Εάν έχει παρέλθει ο προκαθορισμένος χρόνος παράδοσης του προϊόντος και δεν το έχεις παραλάβει επικοινώνησε με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
- Mόλις παραλάβεις το προϊόν, έλεγξε το προσεκτικά για να βεβαιωθείς ότι παραλαμβάνεις ακριβώς αυτό που έχεις παραγγείλει χωρίς κάποιο ελάττωμα. Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να υπάρχει το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) με την επωνυμία του ηλεκτρονικού καταστήματος από το οποίο παρήγγειλες.
Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
«Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr