Σούπερ μάρκετ: Ποιες κατηγορίες προϊόντων ξεχώρισαν στο εννεάμηνο
Τα ταχυκίνητα προϊόντα είχαν μια πιο μετριοπαθή άνοδο, η οποία διαμορφώθηκε στο 2,9%🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Αύξηση 4,4% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* (σούπερ μάρκετ) στο εννεάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Τα ταχυκίνητα προϊόντα είχαν μετριοπαθή άνοδο, η οποία διαμορφώθηκε στο 2,9%.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο 8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) επίσης αναπτύσσονται κατά 6,4%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά 2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 2,7% και 3,2% αντίστοιχα.
*Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών
Πόλεμος στην Ουκρανία: Η παραδοχή Ζελένσκι για τα εδάφη που κατέλαβε η Ρωσία, η ώρα της αλήθειας για την ΕΕ και ο παράγοντας Τραμπ
Έρχονται λευκά Χριστούγεννα; Κρύο, βροχές και χιόνια τις γιορτές - Πρόγνωση μετεωρολόγων
Δολοφονία 36χρονης στο Ηράκλειο: Ερωτήματα για την ολιγωρία των αρχών – Ο δράστης είχε αποπειραθεί να σκοτώσει τη σύντροφο του
Ξανά Βασίλισσα του κόσμου η Ρεάλ Μαδρίτης! Κατέκτησε το Διηπειρωτικό με 3-0 επί της Πατσούκα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr