Radisson Hotel Group: Πρόσφορο το ελληνικό έδαφος για επενδύσεις
Ο αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group Elie Milky αναφέρεται στην εξαιρετική συγκυρία για τοποθέτηση κεφαλαίων στην Ελλάδα και τη στρατηγική ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κολοσσού, ο οποίος θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋
Το Radisson Hotel Group με τα επτά brands υπό την ομπρέλα του -Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson και Country Inn & Suites by Radisson- και το παγκόσμιο δυναμικό του να αποτελείται από 95.000 εργαζόμενους, παρουσίασε πρόσφατα στην Αθήνα τα σχέδια του για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά.
Ο αντιπρόεδρος του Ομίλου κ. Elie Milky, αρμόδιος για την ανάπτυξη, μεταξύ άλλων, σε Ελλάδα και Κύπρο με στόχο το portfolio να ξεπεράσει τα 20 ξενοδοχεία και 4.000 δωμάτια μέχρι το 2022, για όλα τα κύρια brands (Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson, Radisson RED και Radisson Collection) ανοίγει τα χαρτιά του στην «Η» και εξηγεί πώς η Ελλάδα ανταποκρίνεται επιτυχώς σε νέες ξένες επενδύσεις.
-Κύριε Milky, ο όμιλος Radisson Hotel με περισσότερα από 1.400 ξενοδοχεία σ’ όλον τον κόσμο, ενεργά και υπό κατασκευή, δίνει το ‘παρών’ και στην Ελλάδα με δυο ξενοδοχεία – σε Αθήνα και Κρήτη. Ποια είναι τα σχέδια ανάπτυξης του Ομίλου για την χώρα μας;
Αξιολογώντας την περιορισμένη παρουσία διεθνών ξενοδοχειακών brands στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Μεσόγειο όπως και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, θεωρούμε εύλογα ότι προσφέρεται ιδανικά ως μια περιοχή σημαντικού ενδιαφέροντος για περαιτέρω ανάπτυξη. Δεδομένης αυτής της μικρής εμπορικής διείσδυσης στην ελληνική αγορά, στη Radisson Hotel Group, βλέπουμε στη χώρα μια πολύ καλή ευκαιρία για την επέκταση του χαρτοφυλακίου μας και ιδιαίτερα τόσο στις μεγαλύτερες αστικές περιοχές της όπως στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα όσο και στην ηπειρωτική χώρα, όπως στην Πελοπόννησο και τη Χαλκιδική, εκτιμώντας παράλληλα και τη νησιωτική Ελλάδα με την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Ρόδο να αποτελούν μόνο ορισμένες από τις πρώτες μας ώριμες στρατηγικές επιλογές για την εκεί επέκτασή μας.
-Ποιες είναι οι προτεραιότητες που θέτει ο Ομιλος και ποια, κατά την άποψή σας, είναι τα κίνητρα για κάποιον επιχειρηματία να επενδύσει σε ένα, ή ενδεχομένως, και σε περισσότερα ξενοδοχειακά brand του;
Βασική μας προτεραιότητα είναι το επαναλανσάρισμα των brands μας στην ελληνική αγορά, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα την αναγνωρισιμότητα της εταιρικής μας φήμης. Βέβαια, σε αυτό πρόκειται να συνεισφέρει το άνοιγμα των πρώτων μας ξενοδοχείων, τα οποία αποτελούν προϊόντα κορυφαίας ποιότητας καθώς θα εδράζονται σε καίριες γεωγραφικές τοποθεσίες της χώρας και μάλιστα πρόκειται να αναπτυχθούν με την υποστήριξη σημαντικών στρατηγικών συνεργατών.
Αυτό που χρειάζεται να δουν οι νέοι επενδυτές, είναι ότι η σχέση μεταξύ branding και ανάπτυξης του επενδυτικού τους κεφαλαίου μέσα σε μια ελληνική αγορά που επανακάμπτει θα συνεχίσει να κερδίζει έδαφος, ενώ στα επόμενα 3-5 χρόνια που θα ακολουθήσουν θα αρχίσουν να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια κόπωσης. Παράλληλα, έχει παρατηρηθεί σημαντικό χάσμα μεταξύ των μη επώνυμων και των διεθνών αναγνωρισμένων ξενοδοχείων όσον αφορά τις επιδόσεις τους, γεγονός που παρουσιάζει σημαντική στρατηγική ευκαιρία να αντλήσει κανείς αξία από τις επενδύσεις που αφορούν την επέκταση του branding σε ολόκληρη τη χώρα. Πρέπει να πούμε ότι η Ελλάδα ανταποκρίνεται επιτυχώς σε νέες ξένες επενδύσεις ως αποτέλεσμα της ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας σε συνδυασμό με τη φιλική προς τις επιχειρήσεις κυβέρνησή της. Και αυτό, κατά τη γνώμη μου, χρειάζεται να εξεταστεί ως μια εξαιρετική - χρονικά- ευκαιρία για να προχωρήσει κάποιος σε επενδύσεις.
-Πέρα της δυναμικής της Αθήνας, που ωστόσο διαθέτει μόλις ένα ξενοδοχείο μέλος του Radisson Hotel Group, βλέπετε ευκαιρίες δημιουργίας ξενοδοχείων, τόσο στην ίδια την πρωτεύουσα, όσο και σε άλλες πόλεις, και αν ναι, ποιες είναι αυτές;
Τόσο η δυναμική της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης αποτελούν κύριες επιλογές για την επέκταση του brand της Radisson Hotel Group. Η Αθήνα, ως η μεγαλύτερη πόλη και πρωτεύουσα της χώρας, θα μας επέτρεπε να δημιουργήσουμε περισσότερα από 5 ξενοδοχεία διαφορετικού brand, ενώ στη Θεσσαλονίκη οι δυνατότητες είναι εξίσου σημαντικές αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Στο σημείο αυτό, είναι σημαντικό να επισημάνουμε τις ευκαιρίες που παρέχουν τα τουριστικά θέρετρα, καθώς πολλοί παραθεριστικοί προορισμοί στην Ελλάδα παρουσιάζουν περιθώρια βελτίωσης με τη ανάπτυξη των υποδομών των ελληνικών αερολιμένων ενισχύοντας κατ’ επέκταση την ίδια την τουριστική δραστηριότητά τους. Ενσωματώνοντας κάτω από την «ομπρέλα» της Radisson Hotel Group πολλά ξενοδοχειακά συγκροτήματα, διαμερίσματα και θέρετρα που ήδη υπάρχουν στην ελληνική αγορά, αυτό θα δημιουργήσει υπεραξία στους ιδιοκτήτες αυξάνοντας την πιθανή απόδοση των περιουσιακών τους κεφαλαίων. Επιπλέον, οι όροι διαμονής και η εθνική τουριστική πολιτική που χαράζει η ελληνική κυβέρνηση τείνει να συμβάλλει στην ανάκαμψη της οικονομίας και την προσέλκυση νέων επενδύσεων στο σύνολο των παραθεριστικών προορισμών στην Ελλάδα.
-Σ’ έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο παγκοσμίως, αυτόν του τουρισμού και κατ’ επέκταση του ξενοδοχειακού κλάδου, ποια είναι τα δυνατά «χαρτιά» που χαρακτηρίζουν τον Ομιλο, ώστε να επιλέξουν οι πελάτες κάποιο από τα εφτά brands; Είναι η ποιότητα, η τοποθεσία, το ‘value for money’, η εξυπηρέτηση, η φιλοσοφία;
Περίπου το 80% των ταξιδιωτών που επισκέπτεται την Ελλάδα προέρχεται από την Ευρώπη. Ο Ομιλος της Radisson Hotel Group κατέχει μια από τις εντονότερες παρουσίες και ισχυρή αναγνωρισιμότητα, με την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τη Σκανδιναβία, τα Βαλκάνια και την Τουρκία να αποτελούν τις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές μας. Μάλιστα, το Radisson BLU αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα εντός Ευρώπης. Συνεπώς, η δημιουργία αξίας για τα ελληνικά ξενοδοχεία που θα εισέλθουν στον Ομιλο, προκύπτει ακριβώς από την διευρυμένη εμβέλεια των καναλιών διανομής μας όπως και του τουριστικού μας κοινού που τροφοδοτείται από τις χώρες της Ευρώπης.
Επιπλέον, εκτός από την παραδοσιακή αγορά της Ευρώπης, διατηρώντας περίπου 170 εκατομμύρια μέλη σε ολόκληρο τον κόσμο, η πλειοψηφία των οποίων είναι από την Ασία, το brand του Ομίλου θα συμβάλλει στην ανάπτυξη του Ασιατικού τουρισμού, ο οποίος σήμερα εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει πάνω από το 60% της παγκόσμιας ζήτησης.
Ο Ομιλος Radisson Hotel Group στοχεύει όχι μόνο στην προσέλκυση μεγαλύτερης ζήτησης στα ίδια τα ξενοδοχεία του αλλά και στη βελτιστοποίηση των εσόδων και την αύξηση στα περιθώρια κέρδους. Είναι γνωστό ότι ο τρόπος λειτουργίας μας θεωρείται ο καλύτερος στον κλάδο, καθώς μισθώνουμε και διαχειριζόμαστε την πλειοψηφία των ξενοδοχείων μας στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Πώς ξεκίνησαν τα άγρια επεισόδια στο Άμστερνταμ: Βουτούσαν στα κανάλια για να σωθούν οι οπαδοί της Μακάμπι
Ο Κασσελάκης αν αποκλειστεί θα αποχωρήσει: «Προφανώς δεν πρόκειται να μείνω σε αντιδημοκρατικό κόμμα»
Αμαλιάδα: Έρευνα για τυχόν ανθρωποκτονία του Παναγιωτάκη, του γιου της φίλης της Ειρήνης, ζήτησε ο εισαγγελέας
Έχεις λογαριασμό Gmail; Τότε πρέπει να ανοίξεις άμεσα και έναν δεύτερο!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr