ΕΛΤΑ: Εκπτώσεις έως και 55% για τους τακτικούς πελάτες
Καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό με στόχο την ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Εκπτώσεις επιβράβευσης για τους τακτικούς πελάτες, οι οποίες φτάνουν και το 55% αλλά και στήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου με ενιαία ζώνη τιμολόγησης για αποστολές στο εξωτερικό και ιχνηλάτηση ακόμα και των απλών αντικειμένων, περιλαμβάνει η νέα εμπορική και τιμολογιακή πολιτική των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ), η οποία ανακοινώθηκε σήμερα και είναι η πρώτη που γίνεται μετά το 2013.
Συγκεκριμένα τα ΕΛΤΑ ανακοίνωσαν την καθιέρωση εκπτώσεων πιστότητας που φτάνουν έως και το 55%, την απλοποίηση των διαδικασιών τιμολόγησης και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής συλλογής/διαχείρισης δεδομένων και παρακολούθησης των αντικειμένων με στόχο τη τήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την δυνατότητα προσαρμογής στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αποστολής.
Οπως επισημαίνουν τα ΕΛΤΑ σε σχετική ανακοίνωσή τους, τα βασικά πλεονεκτήματα της νέας τιμολογιακής πολιτικής είναι:
Εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%
Ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β΄Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας
Αναβαθμίζεται η Α΄Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες.
Αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα.
Καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού ταχυδρομείου τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό
Παρέχεται υποστήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό.
Απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου, ενώ καταργούνται πολύπλοκες διαδικασίες για το σύνολο των πελατών.
Το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για τα δέματα αυτά.
Η νέα εμπορική και τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ θα εφαρμοστεί από τις 3 Μαρτίου με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, «παρέχοντας σταθερά τις ανταγωνιστικότερες τιμές στην αγορά για προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα». Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ότι πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν από το 2013 και μετά την εφαρμογή της, οι υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων «παραμένουν οι οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες της αγοράς».
Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή πολιτική μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα των Ελληνικών Ταχυδρομείων www.elta.gr ή να καλούν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 8001182000.
Τα μηνύματα Μητσοτάκη για το 2025 και τα δύο σενάρια για τον ανασχηματισμό: Τι θα συζητηθεί στο υπουργικό
Ξεκινά η μετακίνηση προσωπικού στα νοσοκομεία τους πρώτους μήνες του 2025 – Το σχέδιο του υπουργείου Υγείας
Διπλωματική αντεπίθεση του Τζολάνι: Επιχειρεί να αποτινάξει την ταμπέλα του τζιχαντιστή, τείνει χείρα φιλίας προς τη Δύση
Ζεστά ιγκλού, πολύχρωμα σπιτάκια και ένα μεγάλο υπαίθριο τζάκι περιμένουν τον Αϊ-Βασίλη στην Ακρόπολη των Σερρών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr