• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Γιώργος Μαζωνάκης: Μηνύσεις σε τέσσερα πρόσωπα μετά την καταγγελία του Στέφανου ΠαπαδόπουλουΣκύρος: Δεξαμενόπλοιο με 28μελές πλήρωμα πλέει ακυβέρνητο μετά από μπλακ άουτΚαρυστιανού: Το κίνημα οργανώνεται και μια «επιτροπή σοφών» εργάζεται για τη σωτηρία της χώρας«Δεν κλείνουμε δρόμους, ανοίγουμε δρόμους για όλη την κοινωνία»: Ούτε βήμα πίσω οι αγρότες
δημοφιλές τώρα: Έφοδος του ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   19.03.2020 13:00
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Ερευνα της Nielsen: Τι πιστεύουν οι Ελληνες για τον κορονοϊό - Πότε θα τελειώσει

Η πλειοψηφία των Ελλήνων (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Πλύσιμο χεριών/pexels.com
Πλύσιμο χεριών/pexels.com

Έντονο είναι το αποτύπωμα του κοροναϊού στη συμπεριφορά και στην καθημερινότητα των Ελλήνων. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών 8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένεια τους λόγω της εξάπλωσης του ιού COVID-19.

Η πλειοψηφία των Ελλήνων (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις Ειδήσεις στην Τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές Ηλεκτρονικές Εφημερίδες (45%).

Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά / καθαριστικά για το σπίτι.

Η έρευνα είναι συνδρομητική και διεξάγεται από την Nielsen σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο  καταγράφοντας  την επίδραση του COVID 19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και  καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.)

Η επόμενη μέτρηση της έρευνας προγραμματίζεται να υλοποιηθεί αρχές Απριλίου στην Ελλάδα για να καταγράψει την εξέλιξη στις αλλαγές της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Διαβάστε ακόμη

Δεν άνοιξαν τα διόδια του Ωραιοκάστρου: «Δική σας η ευθύνη», είπαν στους αγρότες - Μοιράζουν όσπρια και λαχανικά στους οδηγούς

Έφοδος του ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών για έλεγχο στα οικονομικά

Από το Χαλιφάτο στο διαδίκτυο: Η «ψηφιακή γενιά των λύκων» και το νέο, τρομακτικό, πρόσωπο του ISIS

Κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών σε σχολείο: Καλούσαν τους ανήλικους να βγουν να πουλήσουν την ώρα του μαθήματος

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • σούπερ μάρκετ
  • Κορονοϊός
  • Nielsen
  • καταναλωτές
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr