• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Το νέο άνοιγμα Ζελένσκι στις ΗΠΑ για το Ουκρανικό και οι αιχμές για την Ευρώπη – Σκληρές διαπραγματεύσεις στο ΜαϊάμιΑνυποχώρητοι οι αγρότες : Τα σχέδια για τις γιορτές – Αποφασισμένοι για κλιμάκωση των κινητοποιήσεωνΓαλλία: Αστυνομικοί πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν 26χρονο που απειλούσε με μαχαίρι περαστικούςΕφιάλτης για 15χρονη στο Ηράκλειο: Άνδρας δημοσίευσε στο διαδίκτυο γυμνές φωτογραφίες της
δημοφιλές τώρα: Η νέα σειρά του Netflix που σε καθηλώνει απ' το πρώτο επεισόδιο
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   04.04.2020 13:38
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Η καταναλωτική «φρενίτιδα» σε αριθμούς – Τα προϊόντα που ξεχώρισαν

Η Θεσσαλονίκη κρατάει τα «σκήπτρα» της μεγαλύτερης αύξησης

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο
Ψώνια στην εποχή του κορονοϊού/pexels.com
Ψώνια στην εποχή του κορονοϊού/pexels.com

Στα τρόφιμα μακράς διαρκείας αλλά και στα καθαριστικά προϊόντα και προϊόντα προσωπικής υγιεινής επικεντρώθηκε η καταναλωτική φρενίτιδα που κατέκλυσε τα νοικοκυριά μετά το ξέσπασμα της επιδημίας του κορονοϊού στην χώρα μας. Αυτό προκύπτει από στοιχεία που συγκέντρωσε η Nielsen για τις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου την περίοδο που ξεκίνησε από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου και τελειώνει στις 22 Μαρτίου.

Ειδικότερα, τη συγκεκριμένη περίοδο οι πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 27,5%.

Την μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σε αυτή την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα Τρόφιμα & Ποτά, τα οποία στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα.

Η μεγαλύτερη επιδρομή έγινε στα τρόφιμα μακράς διαρκείας και στα προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής υγιεινής εξαιτίας του πανικού που κατέκλυσε την πλειονότητα των νοικοκυριών, τα οποία έσπευσαν να αποθεματοποιήσουν ενόψει της δύσκολης περιόδου που ξεκινούσε μετά και τα περιοριστικά μέτρα της κυβέρνησης.

Στην κατηγορία των τροφίμων ξεχώρισαν το αλεύρι, τα όσπρια, το ρύζι και τα ζυμαρικά που κατέγραψαν αλματώδη αύξηση πωλήσεων (146,1%, 138,2%, 124,4%, 118,1%, αντίστοιχα), ενώ στα μη τρόφιμα τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν τα σαπούνια (246,7%), η χλωρίνη (184,2%), τα καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και τα μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Όσον αφορά στις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.

nielsen1.png

Διαβάστε ακόμη

Το νέο άνοιγμα Ζελένσκι στις ΗΠΑ για το Ουκρανικό και οι αιχμές για την Ευρώπη – Σκληρές διαπραγματεύσεις στο Μαϊάμι

Ανυποχώρητοι οι αγρότες: Τα σχέδια για τις γιορτές – Αποφασισμένοι για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων

Αναφορές για πάνω από 500 διαγραμμένες σελίδες από τα αρχεία Έπσταϊν - Σφοδρή πολιτική σύγκρουση για τις νέες αποκαλύψεις

«Δε θέλω να με πλησιάσει ποτέ»: Ασφαλιστικά μέτρα κατά του Νίκου Παππά θα καταθέσει ο Νίκος Γιαννόπουλος

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • καταναλωτές
  • Nielsen
  • Κορονοϊός
  • σούπερ μάρκετ
  • λιανεμπόριο
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr