ΣΥΡΙΖΑ για σλόγκαν τουρισμού: Κλεμμένο από διαφήμιση καλλυντικών - 32 εκατ. ευρώ με ανάθεση
NewsroomΗ καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού προκαλεί νέα κόντρα ανάμεσα σε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση. Συγκεκριμένα ο ΣΥΡΙΖΑ, δια του εκπροσώπου Τύπου Αλέξη Χαρίτση κατηγορεί την κυβέρνηση για «κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος» και «διεθνή διασυρμό της χώρας», ενώ αποδίδει «την αποκλειστική ευθύνη στον πρωθυπουργό».
«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το "μεγαλειώδες" project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών» αναφέρει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.
«Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το "επιτελικό κράτος" του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας» προσθέτει.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά