Πολιτική | 07.09.2022 18:45

ΣΥΡΙΖΑ για μετρό Θεσσαλονίκης: Καθυστερήσεις, ψέματα, σπατάλη δημοσίου χρήματος και άθλια προπαγάνδα

Newsroom

Για σκάνδαλο με το μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο κοστίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ το μήνα σε αποζημιώσεις στον ανάδοχο εξαιτίας των καθυστερήσεων κάνουν λόγο οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης στον απόηχο της συνέντευξης τύπου που είχαν παραχωρήσει νωρίτερα οι υπουργοί Υποδομών και Πολιτισμού, Κώστας Καραμανλής και Λίνα Μενδώνη.

«Τα ψέματα Καραμανλή για την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023 δοκιμάζουν τα νεύρα των πολιτών και προσβάλλουν την ίδια την πραγματικότητα», σημειώνουν οι δύο τομεάρχες της αξιωματικής αντιπολίτευσης προσθέτοντας ότι «το μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από τις αρχές του 2021. Ο εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματός του οφείλεται στις επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη».

Επισημαίνουν ότι αυτό που ο κ. Καραμανλής βαφτίζει «δοκιμαστικά δρομολόγια» είναι απλώς μια επικοινωνιακού τύπου μετακίνηση συρμών από σταθμό σε σταθμό και ότι τα πραγματικά δοκιμαστικά δρομολόγια, τα οποία δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, θα διαρκέσουν 1,5 χρόνο πριν παραδοθεί το έργο.

«Το θράσος του είναι απύθμενο, ειδικά όταν:

  • 212 μελέτες αυτοματισμών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, άκρως απαραίτητες για τα αυτόματα δρομολόγια, εκκρεμούν προς έγκριση από την Αττικό Μετρό.
  • Οι πίνακες των αυτοματισμών δεν έχουν καν εγκατασταθεί στο έργο.

Το μόνο που «τρέχει» σήμερα είναι η μηνιαία αποζημίωση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στον ανάδοχο, λόγω των καθυστερήσεων που επέφερε η πολιτική της Ν.Δ.

Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι υπόλογοι για το σκάνδαλο στο μετρό Θεσσαλονίκης, για την καθυστέρηση ολοκλήρωσής του και τη σπατάλη δημοσίου χρήματος. Σύντομα θα κληθούν να απολογηθούν», καταλήγουν οι δύο βουλευτές.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ειδήσεις τώραΣΥΡΙΖΑΧρήστος Γιαννούληςμετρό ΘεσσαλονίκηΝίκος Παππάς