ΣΥΡΙΖΑ: Σκληρή κριτική σε Γεραπετρίτη και Γεωργιάδη την ώρα που η κοινωνία αντιδρά
Βούλα ΚεχαγιάΤις απαιτήσεις και τις ανάγκες της κοινωνίας θέλει να αφουγκραστεί ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ παρακολουθώντας τις αντιδράσεις της μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Είναι γεγονός πως η αξιωματική αντιπολίτευση διαχειρίζεται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο τις εξελίξεις προσπαθώντας αφενός να αφήσει τους πολίτες να εκφραστούν από μόνοι τους χωρίς να δείχνει διάθεση να «καπελώσει» ή να αξιοποιήσει πολιτικά τις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις και αφετέρου να ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση με τέτοιο τρόπο που να μην υποδηλώνει την πρόθεση πως επιχειρεί να «πιαστεί» από ένα τραγικό γεγονός για να αποκομίσει πολιτικά οφέλη.
«Εμείς αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να ζητάμε συνεχώς να απαντηθούν αμείλικτα ερωτήματα που προκύπτουν από την τραγωδία και να εξηγούμε στους πολίτες τι έχει κάνει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για τους σιδηροδρόμους χωρίς να κρατούμε αμυντική στάση» εξηγούν παράγοντες της Κουμουνδούρου. Ως εκ τούτου τα ηγετικό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία δεν έχει αποφασίσει ακόμη εάν κρίνεται σκόπιμη στην παρούσα φάση μία συνέντευξη Τύπου του Αλέξη Τσίπρα για το θέμα και με φόντο την έναρξη της προεκλογικής περιόδου. Οι συζητήσεις έχουν διατηρηθεί σε επίπεδο σκέψεων.
Τα ψέματα του Γεραπετρίτη
Σε σχέση με τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου του νέου υπουργού Μεταφορών Γιώργου Γεραπετρίτη η Κουμουνδούρου εντοπίζει οκτώ ψέματα. Την ίδια ώρα κάνει λόγο για σοκαριστική παραδοχή του υπουργού Ανάπτυξης κ. Γεωργιάδη πως αν ο Καραμανλής έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας στα τρένα, δεν θα έμπαινε κανείς αναδεικνύει η Κουμουνδούρου ζητώντας πρωτίστως σεβασμό στην αλήθεια.
Ακούγοντας τον κ. Γεραπετρίτη να λέει ότι λειτουργούσε κανονικά το τοπικό κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα στην αξιωματική αντιπολίτευση σχολιάζουν πως η ίδια ανακοίνωση του ΟΣΕ ανέφερε μετά τη φωτιά του 2019 πως η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε. Επιπλέον, για την αναφορά του ιδίου ότι όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα λειτουργούσαν κανονικά στο σταθμό Λάρισας ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ αναρωτιέται αν λέει αλήθεια ο υπουργός ή τα ηχητικά βιντεοσκοπημένα ντοκουμένα που εμφανίζουν και το προηγούμενο από το μοιραίο τρένο να τίθεται και αυτό σε λάθος γραμμή και στον σταθμάρχη να λέει ότι «φλάσαρε το κλειδί» δηλαδή ότι αναβοσβήνει η ένδειξη στον πίνακα ελέγχου λίγα λεπτά πριν από το δυστύχημα. Όπως επίσης επισημαίνουν, ενώ ο κ. Γεραπετρίτης ισχυρίστηκε ότι η περιβόητη σύμβαση Σαμαρά-Χρυσοχοϊδη (717) ολοκληρώθηκε κατά 30% από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και κατά 70% από τη δική του, οι εκθέσεις της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρουν ότι το 2018 είχε υλοποιηθεί το 68% του συνόλου του έργου σηματοδότησης της σύμβασης.
Ακόμη, όπως επισημαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ο υπουργός υποστήριξε ότι η εν λόγω σύμβαση καθώς και η αναγκαστική διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου και της ΕΔΕΛ έγιναν μετά το 2019. Όμως τα επίσημα στοιχεία αποδεικνύουν ότι όλα αυτά ολοκληρώθηκαν μέχρι τον Ιούλιο του 2019. Επιπροσθέτως η Κουμουνδούρου διερωτάται αν λέει την αλήθεια ο υπουργός που μιλά για «μικρή παράταση» ή τα επίσημα στοιχεία που δείχνουν ότι η κυβέρνησή του έχει δώσει ήδη ούτε μια ούτε δύο αλλά 4 παρατάσεις από τον Μάιο του 2021 έως και σήμερα.
Συγχρόνως, ο ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία επικεντρώνει και στην αναφορά Γεραπετρίτη πως η δικλείδα ασφαλείας του δευτεροβάθμιου κέντρου ελέγχου στην οδό Καρόλου δεν θα μπορούσε να αποτρέψει το δυστύχημα. Ειδικά για το σημείο αυτό η αξιωματική αντιπολίτευση επισημαίνει πως υψηλόβαθμα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ μαρτυρούν δημοσίως ότι θα μπορούσε το εν λόγω σύστημα να το αποτρέψει αλλά είναι απολύτως μη λειτουργικό από το 2020. Σε ό,τι αφορά το θέμα της υποστελέχωσης του ΟΣΕ και τους ισχυρισμούς πως η κυβέρνηση της ΝΔ έχει κάνει προσλήψεις η αξιωματική αντιπολίτευση τονίζει ότι τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το 2018 ο ΟΣΕ είχε 1122 εργαζόμενους και 224 εργαζόμενους με ατομικές συμβάσεις, ενώ το 2022 οι εργαζόμενοι είναι λιγότεροι από 450.
Από την Κουμουνδούρου δεν πέρασε ασχολίαστο και το γεγονός πως ο κ. Γεραπετρίτης έκανε-όπως λένε- πως δεν κατάλαβε την ερώτηση για τη Σύμβαση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που η κυβέρνηση της ΝΔ έφερε προς ψήφιση στη Βουλή και στην οποία σε σχέση με το προηγούμενο μνημόνιο συνεργασίας των δύο μερών, χαρίστηκαν περίπου 600 εκατομμύρια στην ιδιωτική εταιρεία, ενώ εξαφανίστηκε και η υποχρέωση του δημοσίου να ολοκληρώσει τα έργα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του δικτύου που υπήρχε στο μνημόνιο συνεργασίας.
- Τέμπη: Σε τι απάντησε και σε τι όχι ο Γεραπετρίτης – Οι «γκρίζες» ζώνες, οι κυβερνητικές καθυστερήσεις και η διάχυση ευθυνών
- Αποκάλυψη OPEN: Ανοιχτή η πλατφόρμα της Hellenic Train για εισιτήρια Αθήνα-Θεσσαλονίκη - Κανονικά οι πληρωμές
- Εικόνες ντροπής στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο - Άγνωστοι εγκατέλειψαν λευκό τιγράκι σε κάδο
- Εurostat: Δεν εγγράφονται τελικά στο χρέος οι εγγυήσεις του Ηρακλή - Καταλύτης η Ιταλία
- Το φιλί γίνεται βαρύ ποινικό αδίκημα – Ακόμα και ποινή θανάτου σε ζευγαράκια που φιλιούνται δημόσια στη Νάπολη
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα; Πού κυμαίνονται οι τιμές και τι ισχύει για το εξωτερικό